איך לוח שנה יכול לעזור לנו למשוך לקוחות חדשים ולהרחיב את העסק?

שלום קוראים יקרים
 
פעמים רבות אנו מציגים לכם חדשות ועדכונים בעולם האינטרנט ושיטות פרסום מעניינות ומאתגרות שיכולות למנף את העסק שלכם, ומלמדות אתכם איך לפרסם.
 
היום אנו לא נתמקד ב-"איך" אלא ב- "מתי" כדאי לפרסם.
 
כנבחרת אינטרנט ותיקה, שבונה עסקים אונליין ומייצרת זהות דיגיטלית ללקוחות שלה בערוצים השונים, מחובתנו לחקור תחומים וענפים שונים ולתכנן את האסטרטגיה שלנו: מתי נפרסם ואיפה, ולתרגמה לטקטיקה מה נפרסם.
 

 

פרסם באינטרנט על-פי עונה וחודש

 
האנליטיים בגוגל מספקים לנו את הנתונים המדויקים ביותר : איזה ענף כדאי לפרסם ומתי. לפרסום לפי מגמות עונתיות חשיבות רבה, גוגל למעשה מציג לסוכנויות הפרסום האינטרנטיות נתונים "יבשים" אודות החיפוש הפופולארי ביותר לפי יום, שנה, חודש, תחום ואזור.
 
נפחי החיפוש של מילים ב"פרסום בגוגל, משתנים בחודשים מסוימים של השנה. לכל עסק יש את העונה החשובה ביותר עבורו ועבור הלקוחות שלו.
 
נעשה מבדק בכלי של גוגל הנקרא " מגמות" למילת חיפוש תחרותית במיוחד: מתנות
 
אנו יכולים לראות כי בחודשים ספטמבר ואוגוסט המילה מתנות היא פופולארית במיוחד לעומת כל השנה.
 
 
אנו יכולים לראות את מידת העניין לפי שנים ואת ה"פיקים" לפי חודשיים 
 
פרסום בגוגל לפי חודשים
 
אנחנו יכולים לראות באיזה אזור ובאיזו עיר היו יותר חיפושים חודשיים ולבחור למקד לאזורים האלו
 
פרסום באינטרנט
 
 
 
אנחנו יכולים לראות מונחי חיפוש קרובים שיכולים לעזור לנו במסע הפרסום ולעלות את התנועה לאתר בביטויים נוספים
 
פרסום בגוגל
 

המתנה שקיבלנו מגוגל

 
אנו ב- WEBUILDIT  כשותפים פעילים ב - Google Partners מצטרפים לסדנאות וימי עיון מטעם גוגל. בסדנאות אנו ממשיכים ללמוד את כל החידושים שתחום האינטרנט מציע.
 
השבוע קיבלנו מתנה מיוחדת במינה, רצינו לשתף אתכם במצגות מיוחדות ומרתקות שנשלחו אלינו ממשרדי גוגל ישראל – לוח שנה המציג את חודשי הפרסום הטובים ביותר לענפים השונים.
 
 
 

WEBUILDIT  מה לפרסם בזמן הנכון

גוגל מספק לנו את הנתונים אודות חודשי הפרסום הטובים ביותר לכל תחום וענף במשק הישראלי. לאחר שאנו מקבלים את הנתונים, אפשר לגשת למלאכה: מתלבים טוב טוב, מפלפלים, ממליחים, מערבבים יוצקים ומבשלים עד לתוצאה הסופית - קמפיין עם תוצאות מוכחות.
 
שימו לב - אם עוד לא הספקת להפעיל קמפיין אונליין בזמן, בחודש הנכון, יכול להיות שפספסתם לקוחות פוטנציאליים שיכלו לרכוש בקלות כבר היום. ההבדל בבחירת החודשים יכול ליצור עבורכם תוצאות  אחרות לגמרי, שריינו את הקמפיין הבא וצרו קשר עוד היום.
 
 
לא מצאתם את הענף שלכם?
אנו נעשה את הבדיקה עבורכם לבדיקת חודשי הפרסום הטובים עבורכם
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו