ניקוי מוניטין

הגביע הקדוש של העידן הדיגיטלי הוא העמוד הראשון של גוגל. חברות מוציאות משאבי עתק כדי להופיע גבוה ככל האפשר בעמוד הראשון של מנוע החיפוש המוביל בעולם, כאשר הגולשים יקישו מילת חיפוש הקשורה לעולם התוכן שלהם.
 
אבל מה קורה כאשר החברה שלכם או אפילו השם שלכם מופיע במקום בולט וגבוה דווקא בהקשרים שליליים.
 
בשל העובדה שאנחנו נחשבים לאחת מהחברות המובילות בתחום הקידום האורגני והממומן עם ניסיון של כמעט עשור, מגיעים אלינו גם מקרים פחות נעימים של ניקוי מוניטין. מדובר במקרים בהם בתוצאות האורגניות מופיעות כתבות או מאמרים שליליים אודות החברה או אודות אדם. כאשר הכתבה מופיעה באתר גדול כמו ynet או גלובס היא יכולה ל”התקע” שנים בעמוד הראשי אלא אם כן מתחילים בסדרה של פעולות הנקראות ניקוי מוניטין או ניהול מוניטין שלילי.
 
התובנות והניסיון שלנו בקידום אתרים למקומות גבוהים מעניקים לנו את הכלים לסייע לכם לדחוק מהעמוד הראשי כתבות ולינקים שליליים אודות המותג או אודות אנשים הקשורים אליו.

המלצות לקוחות