טיפים יצירתיים למודעות פייסבוק

להקמת קמפיין מוצלח בפייסבוקשיווק 360 בשיטת Total Internet

 

כל פעם שאנחנו מקבלים מידע חדש ומועיל או מגוגל או מפייסבוק אנחנו מרגישים צורך עז לשתף אתכם בו. 
הפעם תרגמנו מאמר חשוב שבו פייסבוק מסבירה בצורה פשוטה (עם תמונות ) איך לפרסם, מה לפרסם, מתי לפרסם ולמי. 

כולם יכולים ללמוד מזה משהו. אנחנו כמובן פה לענות לכם לכל השאלות.

 

יצירת המודעה

תוכל להשתמש בפייסבוק כאדם, או שתוכל להשתמש בו כעסק. זו בחירה פשוטה. כמעט. הטיפים הבאים יעזרו לך ליצור מודעות שנראות טבעיות באוסף החדשות של פייסבוק, וגם עוזרות להשיג תוצאות עסקיות.

 

1. דע מהו היעד העסקי שלך

דע מהו היעד העסקי שלך
הגברת תנועת הקונים
מכירת מוצר
מודעות למוצר

 

התחל עם ההחלטה וקבע מה היעד של המודעה שלך. האם אתה מנסה לדחוף קדימה מוצר מסוים? לעודד צפיות באתר? לשפר את האמון? זיהוי מטרת הפרסום שלך יעזור לך לבנות פוסטים שמעניקים את התוצאות הרצויות.

 

2. הכר את הקהל שלך

הכר את הקהל שלך
התמקדות באנשים צעירים
התמקדות באנשים מבוגרים יותר

 

החלט מיהו קהל היעד שלך לפני שתעצב את המודעה. החלטה זו יכולה להשפיע על התדמית ועל דרך כתיבת המודעה. מהו הגיל של קהל היעד? 18-25? 25-54? היכן גרים האנשים בקהל זה? בכל מקום? בתל אביב, באילת או ברעננה? באילו סוגים של דברים הם מתעניינים? פעילויות למשפחה? ספורט מכללות?

 

3. בחר נושא

בחר נושא
הצג עובד שיספר סיפור.
הצג מנה חדשה כדי להחזיר לקוחות.
הצג קוקטייל כדי למשוך קהל צעיר יותר.

 

כשאתה מחליט על נושא המודעה, חשוב על הקהל שלך ומה יעניין אותו או יקנה לו מידע חשוב כלשהו. האם אתה מציג עובדים כדי לבנות אמון? פריט חדש כדי להחזיר לקוחות ותיקים? הידיעה מה יהיה הנושא או המוטיב המרכזי במודעה שלך תעזור לקבוע את כל השאר. 

 

בחירת תמונות

תמונות הן הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו בפוסט שלך. לכן קח את הזמן כדי לבחור ולאסוף את התמונות שתציב בו. כך אנשים רואים את העסק שלך. אין זה אומר שאתה צריך להיות מקצוען עם מצלמה יקרה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך.

1. בחר נושא מעניין

בחר נושא מעניין
שקול שילוב תמונות
אנשים אוהבים אנשים
הצג את הסחורה המובחרת שלך

 

זכור שהתמונות שלך יתחרו בתמונות של תינוקות וארוחת הערב המפוארת של מישהו. התמקד בדברים בעסק שלך שגורמים לו להתבלט. האנשים. הסביבה. המוצרים. נסה לבחור תמונה שתלכוד את תשומת הלב של הקהל שלך כשהוא עובר בין הפוסטים בפייסבוק. כמו כן, אל תפרסם תמונות של חתולים, אלא אם יש לך עסק לחתולים.

 

2. צלם באופן איכותי

צלם באופן איכותי
אל תשתמש באוסף התמונות.
אל תשתמש בתמונות מפוקסלות עם רזולוציה נמוכה.
נסה כמיטב יכולתך לצלם תמונות ברזולוציה גבוהה, עם תאורה טובה

 

הכוונה כאן היא להימנע משלושה דברים: רזולוציה נמוכה (שמובילה לפיקסול), תמונות מטושטשות ותמונות מאוסף תמונות או מאתרי תמונות. תוכל להימנע מכל אלה על ידי צילום דברים שאינם זזים באמצעות הסמארטפון שלך (דברים אלה כוללים את הידיים שלך כשאתה מצלם את התמונה), במקומות מוארים היטב. המשמעות היא גם לשים לב לגודל התמונה שצוין במודעה שאתה בונה (ריבוע לעומת מלבן).

 

3. כמה טיפים לצילום

כמה טיפים לצילום
אפשר לצלם תמונות נהדרות בסמארטפון.
שים לב לזווית הצילום ולתאורה.
אל תחשוש להשתמש באפליקציות ובפלטרים.

 

תוכל לצלם תמונות נהדרות בסמארטפון. הקדש זמן להכנת הצילום. ודא שיש תאורה הולמת ושאין עומס של דברים בתמונה. נסה להשתמש באפליקציית צילום שמציעה שימוש בפילטרים. אפליקציות כאלה משפרות צילום ממוצע ומעניקות לו תחושה מקצועית יותר. כמו כן, הן יכולות להוסיף עקביות בין כל המודעות שלך. נסה להשתמש ב-Instagram, VSCO Cam, Snapspeed או Mextures.

 

כתיבת מודעה

לא צריך להיות סופר כדי לכתוב טקסט יעיל לפוסט בפייסבוק. תשומת לב לכמה טיפים פשוטים יכולה לעזור לך ליצור טקסט יעיל ועקבי יותר במודעות שלך. וחשוב מכל, גם אם לא תעשה דבר אחר מעבר לזה, הקפד לבצע בדיקת איות.

 

1. הטון במודעה

טון המודעה
מסעדה יוקרתית
מסעדה בסגנון ספורט
מסעדה לאירוח משפחתי

 

התחל את כתיבת המודעה במחשבה על הטון במודעה, שיכול להיות פשוט השתקפות של האישיות של העסק שלך. האם הוא מצחיק? מיועד לעסקים בלבד? הרפתקני? לכל עסק יש זהות משלו וככל שתהיה יותר אותנטי, כך המודעות שלך יוכלו להיות יותר יעילות. הקפד להיות עצמך ולהיות עקבי.

 

2. היצמד למה שחשוב

היצמד למה שחשוב
אולי ארוך מדי
אולי מתאים בדיוק

 

זכור, אנשים מעיינים בפייסבוק במהירות, לכן הסיכוי שהם יעצרו ויקראו ספר שלם אינו גדול. היצמד למידע החשוב ושים לב למגבלת מספר התווים (למפרטי מודעות לחץ כאן). נסה להציג את הקטע החשוב לפני שהטקסט ייקטע. ואם רצויה לך פעולה מסוימת, בקש אותה. בקר בחנות שלנו. התקשר כדי לקבל הצעת מחיר בחינם. בקר באתר שלנו וכדומה.

 

3. כתוב מתוך מחשבה על הלקוח.

חשוב על הלקוח
מה מניע את הלקוח שלך?
פנה לחששות שלו (למשל מחירים).
תעלה חיוך על פניו.

 

כדאי לדבר על דברים במונחים של הלך הרוח של הלקוח שלך ומה שימשוך אותו מבחינה רגשית. אמנם אתה מקדיש זמן רב למחשבה על העסק שלך, אך לקוחות מקדישים את רוב זמנם למחשבה על חייהם. לכן שים את עצמך במקומם וחשוב "מה יגרום לי לאהוב את העסק הזה?"

 

 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו