זה הזמן לשפר את העמוד העסקי שלכם!

 

10 צעדים שיגרמו לעמוד העסקי שלכם להצליח

 
 
מיליוני עסקים נדדו לפייסבוק על מנת לפרסם ולקדם את בית השיפור עמוד עסקי פייסבוקעסק שלהם, את השירותים שהם מציעים או מוצר מסויים. כבר במרץ הודיעה פייסבוק כי ברשת החברתית הכחולה יש למעלה מ-3 מיליון מפרסמים אקטיביים (!). אכן פייסבוק היא דרך חסכונית ומצויינת להפיץ את המותג בקרב קהל היעד שלך, אבל עם
כל כך הרבה קד"מ שמציף את הלקוחות ברשת, איך גורמים לעמוד העסקי שלנו לבלוט יותר מכולם?
 
לקוחות זקוקים להרבה מעבר לתוכן קד"מ (מבצעים, הנחות ומוצרים). מה שמעניין את הגולשים זה בעיקר תמונות מגוונות, מושכות ואיכותיות, תוכן מגוון ופידבק בהודעות פרטיות או בקומנטים. יש להיות קשובים כל העת לקהל הלייקים של העמוד, ולפיהם להחליט על קו אסטרטגי לפרסום. יש להישמר מאובר פרסום העלול לגרום ל-Unlike המוני של אוהדי הדף.
 
 

להלן 10 הפעולות בעזרתן תשפרו את העמוד העסקי שלכם:

 
1. עדכנו תמונת פרופיל קלה לזיהוי, פשוטה וברורה של בית העסק כמו לוגו נקי.
פייסבוק דורשת תמונת פרופיל בגודל 180x180 פיקסלים.
 
2. בחרו תמונת קאבר איכותית, חדה, גדולה ומושכת.
הגודל המומלץ הוא: 315x851  פיקסלים, כאשר הגובה מתמונת הפרופיל עד לטופ הוא: 176 פיקסלים והגובה עד לקצה שם בית העסק הוא 64 פיקסלים.
 
3. מיטוב של תמונת הפרופיל והקאבר- בתיאור של שתי התמונות הוסיפו לינקים לאתר הבית.
 
4. דאגו שסקשן About יהיה כתוב בצורה רהוטה, עניינית וקצרה.
 
5. הוסיפו כפתור CTA- בחרו באחת האופציות מבין 7 כפתורי ההנעה לפעולה אשר מציעה פייסבוק עם לינק מתאים.
 
6. השתמשו באופציית Milestone לציון אבני דרך במסעו של העסק כמו הקמת העסק, תערוכות, השקת מוצר חדש, אירועים וכו'.
 
7. הוסיפו אפים (Apps) רלוונטיים לעסק שלכם מתוך חנות ה-Apps של פייסבוק.
 
8. שמרו על ויזואליות ואטרקטיביות בכל פוסט ופוסט- נמצא שהדרך היעילה ביותר למשוך את תשומת לב הגולשים היא באמצעות תמונות וסרטוני וידאו. השתמשו בשני כלים אלה לקידום אירוע שקרב, שחרור מוצר או חדשות מהחברה. הקפידו שסרטוני הוידאו יישארו קצרים ולא ייארכו יותר מ-2 דקות (לכל היותר!).
 
9. הציעו תוכן מגוון, ובכלל השתדלו לשמור על עדכניות וחדשנות לפי הכלל הבא:
- 70% פוסטים המעדכנים מתוך ועל בית העסק, אשר מוסיפים ערך ומידע לקהל היעד שלך.
- 20% פוסטים המכילים תוכן מברנדים מקבילים, שותפים או ספקים לרבות שיתופים, קידום אירוע שיזם אחד מהם וכו'.
-10% פוסטים לקידום העסק בפן המכירתי כמו קודי הנחות וקופונים, מכירות מיוחדות, מחירים חדשים לרגל השקת מוצר חדש וכיו"ב.
 
10. נעצו פוסטים בעלי חשיבות לראש העמוד העסקי, למשך זמן הרלוונטיות שלו (Pin).
 
 
Webuildit מאחלת לכם בהצלחה ותמיד כאן בשבילכם ומאחוריכם!
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו