חמשת העמודים שחייבים להופיע אצלכם באתר

השלב המוקדם והבסיסי ביותר בבניית האתר הוא שלב האפיון. בשלב זה מגדירים היטב על פני מסמך מסודר את הסכמה לפיה יבנה האתר. באפיון רושמים מה צריך להיראות באתר, מה חייב להופיע, היכן יופיעו התמונות ועוד. כל דף באתר צריך להיות מובן ופשוט והכי חשוב, בעל מטרה מוגדרת. אתרים רבים ברשת מתגלים כחסרי פאנץ'. עמודים שאין בהם רלוונטיות לגולש הם פתח ליציאה של גולשים מן האתר. מסיבה זו חשוב להגדיר בכול דף מהי המטרה והמהות שלו. המאמר יציג לדוגמא חמישה עמודים שחייבים להיות באתר שלכם.
 

עמוד צור קשר

גם אם נותנים מידע לגולש, עדין יש צורך להשיב על כל שאלה שמתעוררת. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע חש אמינות גדולה יותר נוכח אתרי אינטרנט מאחוריהם זהות ברורה. העמוד הוא בעצם טופס באמצעותו ניתן להזין פרטים על פי שדות מוגדרים או פתוחים ואפילו לבחור לאיזה גורם בחברה הטופס ישלח. באמצעות הטופס ניתן לחזור אל הגולש ולספק לו את המענה בנושא שלשמו פנה. טפסים נפוצים כוללים את השדות: שם, שם משפחה, טלפון, מייל, נושא, מהות. חברות בניית אתרים איכותיות מקפידות להציג את טופס צור הקשר בכל עמוד באתר.
 

אודות

על מנת להראות לגולשים שיש מאחורי האתר עסק אמיתי, נהוג להוסיף עמוד 'אודות'. בעמוד זה ניתן לכתוב אודות החברה ופועלה. מותגים רבים בוחרים לנצל את העמוד ולהוסיף בו את ערכי החברה והחזון שלה. עמוד האודות מתאים להציג את ההיסטוריה של המותג, להראות שיש לה קו ברור ומוגדר. זהו המקום להראות את אנשי המפתח בחברה ולראות שיש אנשים אמיתיים שעובדים בעסק ומחזיקים את האתר. בנוסף, מחקרים מוכיחים שאנשים נוטים לרכוש מאנשים שהם מכירים או מזדהים איתם.
 

לקוחות

על מנת למשוך את הגולשים לבצע את ההמרה המיוחלת כמו למשל רכישה, מילוי פרטים וכו', מומלץ להראות את כל הלקוחות או החברות שהשתמשו בעבר במוצרי המותג או בשירות המדובר. גם אם הלקוחות אינם מפורסמים, זה יכול להיות מספיק כדי ליצור תחושה של אמינות ואחריות. כל גולש ישמח לדעת שיש גופים שהשתמשו במוצרים ואפילו ממליצים על השירות. חשוב להוסיף את הלוגו של הלקוח או את שמו, או את ההמלצה שלו במידה וישנה.
 

מוצרים/שירותים

קטלוג המוצרים או השירותים שלכם הוא בעצם סקירה של כל מה שאתם מציעים. לכל קו מוצרים צריכה להיות קטגוריה משל עצמה בה יופיע מידע בסיסי בן משפט אחד על כל מוצר. שווה לשקול האם דווקא להסתיר את המחיר בשלב זה. בדף המוצר יש להציג כמה שיותר מידע על המוצר או השירות: נתונים טכניים, מידות, שימושים, תיאור, משלוח וכדומה. הדבר הכי חשוב שיש לעשות הוא לכתוב הנעה חזקה לפעולה. ראו למשל עבודות של חברות גדולות לבניית אתרים.
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו