WeBuildIt - אתה יודע שאתה חייב את זה

אתה יודע שאתה חייב את זה!

אתה יודע שאתה חייב אתר. חדש. האתר שבנית לפני 5 שנים נראה לך כמו אתר בנייה.
בחצי מהדפדפנים התמונות לא עולות ובחצי השני שום דבר לא עולה. אתה יודע שאתה חייב אתר חדש.
איך אתה יודע? כי אפילו חמותך מהקיבוץ העירה לך בארוחת סדר שהיא לא מבינה למה היא לא מצליחה להכנס לאתר שלך.
 
אתה יודע, אבל ממש יודע, שאתה חייב אתר חדש. למה? כי לקוח פוטנציאלי ניסה הרגע להכנס מהאייפון שלו לאתר אבל אחרי חצי דקה הוא כבר היה בגרסת המובייל של המתחרה.
 
אתה יודע שאתה חייב אתר חדש כי כל יום אתה קורא בגלובס על עוד חנות און-ליין שמוכרת בדיוק את המוצרים שלך גם לגולשים מלונדון ואבו-דאבי.
 
אתה יודע שאתה רוצה מזרח תיכון חדש. אבל כרגע תסתפק בפלפורמת מכירה מתקדמת שמתממשקת למערכת ה-ERP במפעל שלך ומאפשרת לך לפתוח חנות באי.ביי ובאמזון ולהתחיל למכור.
 
אתה יודע שהכל היום זה ממשקים וחווית משתמש. ברור שאתה יודע. הנה, הבן שלך בן השנתיים קורע אותך בטמפל ראן ואמר לגננת שהוא חולם להיות מומחה UX בגוגל.
 
אתה יודע שלא מספיק אתר חדש. צריך להתקדם. כלומר, לקדם. בנית אתר אינטרנט. מברוק. נראה מדהים, רק שאף אחד לא רואה אותו כי אתה נמצא עמוק בתוך דף התוצאות השלישי של גוגל. אתה יודע שאתה חייב להיות בפייסבוק. נו, ברור. זה הכי 2012. גם בגלל זה חמותך התחממה.
 
אתה יודע שהשנה אתה חייב לשלוח ניוזלטר שנה טובה ללקוחות שלך. אבל לא הגעת לזה.
לא נורא, המתחרה שלך כבר הגיע לזה.
הוא שלח גם לחמתך קופון וצרור ברכות חמות לשנה החדשה.
אתה יודע שאתה חייב לפרסם בגוגל במילות חיפוש רלבנטיות. אתה יודע שזה אפיק הפרסום הכי אפקטיבי וזול היום. ברור, קראת בדה מרקר. אוטוטו אתה מגיע לזה.
היי, מישהו זרק לך שהפרסום בפייסבוק תופס חזק ומביא ROI מצוין. גם את זה אתה יודע כי ראית איך המנייה של פייסבוק טסה לחלל.
 
אתה יודע שאתה חייב אנליטיקס כדי להבין מה הגולשים עושים באתר שלך. אבל למען השם, מה זה בכלל אנליטיקס ולמה גוגל לא נותנים למוצרים שלהם שמות בעברית? למען השם, מה רע בניתוחית? אתה יודע שאתה חייב להוסיף פיצ'ר של נציג וירטואלי, כפתורי לייקים ושיתוף ליד מוצרים ופופ-אפ שמזמין את הגולש להצטרף למועדון הלקוחות.
 
אבל כשביררת אצל החברה שבנתה לך את האתר, מנהלת הלקוחות אמרה שזה דורש 40 שעות עיצוב, 20 שעות פיתוח ועוד 10 שעות בקרת איכות. אתה בינתיים קיבלת שבוע של כאב ראש.
 
אתה יודע שאתה חייב להיות בדיגיטל. ברור.אבל איפה מתחילים? ואיך משתלטים על כל כך הרבה משימות חשובות? ואיך מנהלים כל כך הרבה ספקים דיגיטליים בתחום העיצוב, הממשק הבנייה, הקידום, הסושיאל, האנליטיקס שיריבו ביניהם ויתחרו על התקציב המוגבל שלך?
 
אתה יודע שאתה צריך שותף דיגיטלי לעסק שלך. כולם יודעים את זה וכולם מחפשים את זה. אתה רוצה One-stop-shop שיעניק לך פיתרון של 360 לכל נקודת מגע דיגיטלית עם הקהל שלך. שותף שיתווה אסטרטגיה דיגיטלית לעסק שלך ויידע לתרגם אותה עיצובית, ממשקית, טכנולוגית ושיווקית לכל הפלטפורמות המוכרות כרגע למין האנושי. אתה מבין שהדיגיטל זה לא טרנד, וכל כמה ימים איזה בחור בגאראג' ממציא אינסטגרם, פינטרסט או גוגל-גלאס שמצריך להגיב בזמן אפס. אתה חייב שותף שיידע לתפור לך פתרונות תוך כדי תנועה לכל אתגר ומגמה דיגיטלית. שותף שיגיב מהר, יתמחר עבודות בהגינות וילווה אותך בכל נקודה במסלול הדיגיטלי.
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו