מדידה ושיפור יחסי המרה

יחסי המרה
בניתם אתר, עשיתם קמפיים בגוגל ועכשיו מגיע השלב הלא פחות שיסגור את המעגל המכירתי – ויפתח אותו מחדש – המדידה.
 
אם בעולם הישן המפרסם העלה קמפיין ברדיו והיה מתקשה לעקוב אחרי האפקטיביות של הקמפיין וכמות הלקוחות שהוא הביא, הרי שבדיגיטל המוטו הוא שהכל מדיד והכל חייב להיות מדיד כדי להתקדם ולצמוח.
 
מחלקת הקידום ב- WeBuildIt עסוקה לפחות 50% מהזמן במדידת תוצאות, מבדקי A/B של מודעות של קמפיינים לא בגלל שאנחנו אוהבים לנתח (אבל, כן, אנחנו מאוד אוהבים לנבור במידע) אלא בשל העובדה שאנחנו מתקדמים ומצליחים רק בזכות היכולת למדוד ולהסיק מתוך המידע את התובנות הנכונות על בסיסן נמשיך לפעול.
 
המדידה מתחילה כאמור בסוג המודעה שנגיש – הן פייסבוק והן גוגל מאפשרות הגשה של הרבה מאוד קריאייטיבים כדי לבדוק מה עובד בצורה הטובה ביותר.
 
זה ממשיך במדידת הפעולות של הגולש באתר או בדף הנחיתה או באפליקציה ושיפור מתמיד של יחסי ההמרה.
 
כמה מתוך הגולשים ביצעו את הפעולה שרצינו? מדוע הגולשים נוטשים במהירות את דף הנחיתה ללא ביצוע פעולה?
כיצד נוכל להעלות את אחוז האנשים ששלחו לנו ליד?
 
אולי נגדיל את כפתור ה"שלח" או נשנה את הצבע שלו לבולט יותר.
 
ישנם אינספור פרמטרים שמשפיעים על יחסי ההמרה אבל הכל מתחיל במדידה קפדנית של הפרמטרים הנכונים.
 
עם ניסיון של ניהול עשרות קמפיינים בחודש והבנה מעמיקה של התנהגות גולשים בתוך האתר, למחלקת הקידום ב- WeBuildIt יש את כל הכלים כדי להמיר את הגולשים שלכם ללקוחות ולרוכשים.
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו