פרסום בסלולר

פרסום בסלולר
עם הקפיצה האדירה בדפוסי השימוש במובייל – גלישה, חיפוש, צריכת מדיה ומידע ואף רכישה – חלה גם עלייה משמעותית בפרסום בסלולר.
 
רק כדי לסבר את האוזן, ב-2014 יחצו ההנכסות של פייסבוק מפרסום בסלולר את רף ה-50% מכלל ההכנסות של החברה מפרסום.
 
גם ענקית החיפוש גוגל לא שוקטת כמובן על שמריה ומציעה כלים חדשניים ונוחים עבור המפרסמים שמעוניינים למקד את הקמפיינים שלהם בקהל משתמשי הסלולר.
 
היתרונות של פרסום בסלולר מעבר לעובדה הפשוטה שצרכן נמצא שם, טמונים ביכולות הגיאו-לוקאליזציה של המערכת. כלומר, היכולת להגיש לגולש פרסום רלבנטי שמתבסס על מקום הימצאו.
 
בנוסף, אולי שכחנו את העובדה הפשוטה שמכשיר הסלולר שלנו הוא קודם כל טלפון ולכן קמפיינים רבים היום שאנחנו מנהלים במובייל מובילים את הגולש לפעולה של שיחת טלפון. בניגוד למודעה שמופיעה לגולש באמצעות מחשב שולחני, הרי שמודעה במובייל מובילה בקלות להוצאת שיחה ומכאן מקצרת את הדרך לתהליך המכירה.
 
מחלקת הקידום ב- WeBuildIt מפעילה פרסום בסלולר כמעט בכל קמפיין קידום שאנחנו עושים ללקוחותינו.
 
אחוזי ההמרה במובייל (לרכישה, טלפון או השארת ליד) גבוהים משמעותית מאלו שדרך מחשבים נייחים.
 
אנחנו מנתחים את תנועות הגולשים, יחסי ההקלקה והחשיפה ומבצעים אופטימיזציה תוך כדי תנועה בכל קמפיין.
 
היכולת החשובה ביותר היא להסתכל על המובייל כזירה בעלת מגבלות אבל יתרונות שונים מהאינטרנט הרגיל ולנצל אותה כדי להזרים גולשים לאתר סלולרי שבתורו צריך להיות מותאם ובנוי בצורה אופטימלית לפלטפורמות השונות
 
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו