פייסבוק מוסיפה כפתור "קנה"

 לחצן "קנה" של פייסבוק יכול להיות פתרון מצויין למסחר באמצעות הטלפון!

 
פייסבוק הודיעה לפני כחודש ​​כי היא בוחנת את "קנה" -  כפתור קריאה לפעולה המופיע על מודעות והודעות בעמוד, ומאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות מעסקים דרך החדשות שהם מזינים לפייסבוק. הבדיקה כרגע מוגבלת לקומץ של עסקים קטנים ובינוניים, אבל יתכן מאוד שזה יהיה המהלך הגדול והחשוב ביותר שפייסבוק עשה אי פעם למסחר האלקטרוני.
נראה שבפייסבוק חושבים שזה צעד משמעותי. פייסבוק התנסתה בעבר בסוגים שונים של מסחר אלקטרוני, אך בהתחשב בכך שעסקי הפרסום של פייסבוק חייבים להתחרות עם גוגל ואתרים דומים המציעים מודעות לפרסום מוצרים, הגיע זמן שיהיה למפרסמים דרך להשיג קליקים של "קנה" ממשתמשי פייסבוק.
עסקים רבים משקיעים הרבה כסף בשיפור האתרים הניידים שלהם וביצירת אפליקציות חדשניות, אך בעיית המסחר באמצעות הטלפון נמשכבת והסיבה לכך היא פשוטה – אנשים מתעצלים במילוי הטפסים באמצעות הסמארטפון, אין להם כח להתעסק בפרטי המשלוח והתשלום באמצעות הטפסים האלו. זה יוצר בעיה גדולה עבור המסחר האלקטרוני, מכיוון שעסקים אלה למעשה מאבדים לקוחות לטובת יישומים שאינם דורשים הזנת נתונים, כגון eBay או Amazon. בקיצור, אם פייסבוק תצליח לפתור את הבעיה הזו, היא תזכה לנתח גדול מתקציב הפרסום של עסקים רבים.
פרסום בפייסבוק

תהליך הרכישה בעזרת הרשתות החברתיות

 
הרשתות חברתיות מגדירות מחדש את התהליך שהצרכן עובר בדרך לרכישה. הרשת החברתית מאפשרת לאנשים לפנות ולבקש עזרה כשהם מחפשים משהו ספציפי. גם לגרף החברתי יש השפעה בכך שהמלצות של כל מוצר הן ממוקדות יותר לפי מידע על המשתמשים בפייסבוק.
 
בנוסף, פייסבוק הציגה לאחרונה אפשרות של מיקוד מודעה המאפשר למפרסמים למקד את המודעות שלהם למשתמשים מסויימים לפי אתרים בהם הם ביקרו.
בסיס המשתמשים הגדול של פייסבוק מציע הרבה פוטנציאל להתקדמות בתחום הסחר האלקטרוני, וזה כמובן בשילוב עם יכולות המיקוד שלה.
יתכן ובקרוב נוכל לראות פיצוץ של דרכים חדשות לרכישה בטלפון נייד. כך לדוגמה בסין מערכות תשלום כבר משולבות עם פלטפורמות חברתיות. כשחידושים אלה יגיעו גם אלינו, יהיה מעניין לראות את הגל הבא של חדשנות מפייסבוק ומתחריה.
 

איך זה עובד

 
כמה אנשים שהתנסו בחווית הרכישה החדשה של פייסבוק מספרים כי התהליך קל ועובר באופן חלק ופשוט. כמה אפילו אמרו כי הם הופתעו לטובה לגלות עד כמה קל היה לרכוש בשיטה זו.
השיטה מחושבת היטב ופועלת בכל סוגי הניידים. עכשיו הקושי האמיתי של מנהלי העסקים הוא לגלות אילו מוצרים יצליחו להימכר הכי טוב ב פייסבוק.
 
פייסבוק לא פרסמה לוח זמנים לגבי מתי לצפות לראות את כפתור "קנה" באופן רחב יותר, אך אנו מקווים שבעוד זמן קצר זו תהיה אופציה זמינה ופשוטה עבור כלל המפרסמים
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו