קידום אתרים

 

בעידן של ימינו האינטרנט והמובייל תופסים חלק נכבד ביותר מהיום שלנו, כמות המידע המועברת לכל גולש היא בלתי נתפסת.

מכאן עולה השאלה – איך נוכל לתפוס את הקשב של הגולש ולהנחות אותו להיכנס דווקא לאתר שלנו ולא של המתחרה.

בדיוק לשם כך "התכנסו" כאן להסביר לך על קידום אתרים

 

קידום אתרים באופן כללי


קידום אתרים – Search Engine Optimization זה תהליך שמטרתו לגרום לאתר מסוים להיות ממוקם בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר למילת מפתח במנוע החיפוש גוגל

היכן
קידום אתרים נעשה מול מנוע החיפוש גוגל מפני שמעל 90% מהחיפוש בארץ ובעולם מתבצע בגוגל.
הרבה פורטלים בארץ מציגים בדפי התוצאות שלהם את תוצאות החיפוש של גוגל. לדוגמא: וואלה , תפוז. נענע, ועוד רבים אחרים...
קידום אתרים

לפני שמתחילים


יש מספר דרישות וקריטריונים שבהם האתר צריך לעמוד בשביל שיהיה ניתן לקדם אותו במנועי חיפוש
האתר צריך להיות בנוי בהתאם לדרישות של גוגל – התקנים המחמירים ביותר בכתיבת תקנית של  - HTML.
האתר צריך להיות עם מערכת ניהול תוכן – מערכת פשוטה לתפעול בלחיצת כפתור כמו עריכת מסמך וורד המאפשרת לערוך את המלל והתמונות באתר, להוסיף אין סוף עמודים חדשים לאתר, להוסיף תמונות, להוסיף קבצי פלאש, וידאו ועוד...

הרבה אתרי אינטרנט נבנו בעבר בטכנולוגיית HTML נקייה – בניית אתרים ב- HTML היה בונה אתר לבעל עסק– ובמידה ובעל האתר רצה לשנות או להוסיף משהו באתר הוא היה צריך שאותו אדם  שבנה לו את האתר יערוך את הקובץ HTML שנמצא בשרת...
מסובך? כן!!! וגוגל יודע את זה, ולכן חשוב מאוד שתהיה מערכת ניהול תוכן...

במערכת ניהול התוכן של האתר צריכה להיות גישה לכותרות הדפים, בכל הדפים באתר – META TAG  מנועי החיפוש משתמשים ב- meta tag  כסיווג כללי של תוכן הדף וכך משייכים את הדף לנושא שלו.
צריכה להיות גישה לתיאור הדפים, בכל הדפים באתר – META DESCRIPTION ה- meta description  משמש כאינדיקציה עבור מנועי חיפוש לנושא הכללי של העמוד בו הוא נמצא.
צריכה להיות גישה להגדרת מילות המפתח לדפים, בכל הדפים באתר – META KEYWORDS  
meta keywords  זה למעשה המקום בו מגדירים למנועי החיפוש מהם מילות המפתח של העמוד.
 
כיצד
עבודת קידום אתרים נעשית ב- 5 פרמטרים עיקריים
1) תוכן – Copywriter  המתמחה בקידום אתרים כותב מאמרים עבור האתר שלכם – מאמרים אלו יתווספו לאתר שאותו אנו מקדמים ולעשרות אתרים ופורמים בהם אנחנו פעילים על מנת להשיג לאתר קישורים והפניות מתוכן איכותי המועיל לגולש,  תוכן רלוונטי הוא גורם חשוב מאוד מבחינת גוגל ולכן הוא חשוב מאוד בתהליך קידום האתר.
 
2) מערכת ניהול תוכן מותאמת למנועי חיפוש - במידה ויש לכם מערכת כזו אנו נעבור עליה ונוציא דוח מסודר במידה ויש מה לשנות בה או להוסיף עליה. הנוגעים בעיקר לרמת הידידותיות שלה למונעי חיפוש.
במהלך השנים מנועי החיפוש העלו את הסטנדרטיים וישל להם דרישות מאד ברורות שעל כל אתר לשמור על מנת להשיג את התוצאות הטובות שהוא רוצה במהלך הדרך - אין ספק שמערכת ניהול תוכן היא אבן דרך בקידום אתרים ומערכת ניהול תוכן טובה שיודעת לדבר עם מנועי חיפוש היא הכרחית.
כמובן שאם אנחנו בנינו לכם את האתר אתם כבר יודעים את כל זה כי קיבלתם את מערכת הניהול הטובה מכולם!

3) קישורים המפנים לאתר - גוגל מתייחס לקישורים כהמלצות. כמו שבעולם האמיתי המלצות זה דבר חשוב לכל עסק, כך גם באינטרנט... אם למשל אתר X מתעסק במכירת ספרים. ובאתר Y תחת המילה "ספרים למכירה" יש קישור שמפנה לאתר  - X אז גוגל מבין שאתר Y ממליץ על אתר X בתחום "ספרים למכירה"
יש חשיבות רבה לאיכות הקישורים, לא מספיק סתם "לזרוק" קישורים באתרים שונים.
קישור שמפנה לאתר צריך להפנות מאתר שעוסק בתחום "נושק"
למשל אתר שעוסק בתחום אילוף כלבים יכול לקבל קישורים מאתרים שעוסקים ברפואת חיות מחמד, אוכל לכלבים, כלביות, תחרויות כלבים, כלבי שמירה ועוד...
גוגל גם מגדיר את חשיבות הדף לתחומו – ככל שהדף המקשר לאתר הוא בעל חשיבות גבוהה יותר כך הקישור איכותי יותר.
כמו שבעולם האמיתי סביר להניח שמי שעוסק בתחום מסוים יודע להמליץ ללקוחות שלו על אנשים שעוסקים בתחומים נושקים. כך גם גוגל דורש המלצות מאתרים שעוסקים בתחומים נושקים ע"מ לוודא שיש בסיס להמלצה זו.
במסגרת תהליך הקידום WEBUILDIT  תשיג מספר רב של קישורים איכותיים המפנים לאתר. 

4) השתתפות פעילה בדיונים בפורומים, בלוגים, רשתות חברתיות, עבור העסק שלכם – פורומים זה האזור בו הגולשים שואלים ועונים על שאלות על בסיס ניסיון – הודעה טובה בפורום, לעיתים קרובות תשמש כהמלצה גם בעולם האמיתי...
לדוגמא: עסק שעוסק בהדרכות טיולים – נחפש פורומים בנושאים של טיולים בצפון, טיולים בארץ, טיולים בדרום. לפורומים אלה נכניס הודעות – מאוד נהניתי מהטיול עם קישור לאתר. גם הגולשים וגם מנועי החיפוש יזהו את קישורים אלו כהמלצות. כמו כן אנו עובדים עם תוכונות ייחודיות הסורקות את אתרי ה – web2.0 (אתרים המאפשרים הוספת תוכן על ידי גולשים) ומחפשת הודעות בפורומים או בבלוגים עם מילות המפתח הרלוונטיות לנו, במידה ונמצאת מילה כזו אנו מקבלים הודעה ושותלים הודעות רלוונטיות בפורומים האלו של הלקוחות שלנו.

5) זמן שהייה של גולש ממוצע באתר -
כשמתחילים את תהליך קידום האתר WEBUILDIT תתקין מערכות סטטיסטיקה מתקדמות. עם הזמן נעקוב אחרי התנהגות הגולשים באתר ונפעל בהתאם.
מבחינת מנועי החיפוש – ככל שזמן הגלישה הממוצע באתר למילת מפתח ספציפית גבוה יותר כך האתר רלוונטי יותר לתחומו.
 

תהליך העבודה


נבחר בין 8 ל - 10 מילות מפתח המקיפות מספר רב של חיפושים ועליהם נעבוד בתקופת זמן מינימאלית של חצי שנה.
כל שבועים תקבלו מאיתנו דו"ח נתונים מקיף, מיקומים של מילות המפתח בו האתר מופיע בדפי תוצאות החיפוש 



לצפייה בלקוחות נבחרים בתחום קידום אתרים לחץ כאן

תשובות לשאלות נפוצות בתחום קידום אתרים לחץ כאן

 

כל העובדות שהצגנו כאן ובין הקישורים מאגדות את העבודה הבסיסית של קידום האתרים, העולם של הקידום והפרסום הוא עולם דינמיי שמתעדכן בתדירות גבוהה, הוא עולם המצריך חשיבה שיווקית ברמה גבוהה, חשיבה אסטרטגית שתועבר לטקטיקה מעשית.

המטרה היא אחת –להכפיל את כמות המבקרים באתר = להכפיל את הרווחים .

 

זכרו שקידום לא נכון ישלח את הלקוח שלך למקום הגרוע ביותר – למתחרה שלך.
 
צרו קשר
03-6872982
חזור לעמוד הקודם
צרו קשר
03-6872982
בין לקוחותינו
מפרגנים לנו