פרויקטים אחרונים

דרמלוג'יקה

האתר הרשמי של מותג הקוסמטיקה Dermalogica

יקבי תשבי

אתר תדמית וחנות אונליין

BSS Capital

אתר תדמית לחברת ההשקעות Bss

לייטאין

חנות גופי תאורה מהמובילות בישראל

רוזווד

אתר קטלוג לריהוט קלאסי

אליתה ליוינג

אתר קטלוג לחברת רהיטי היוקרה

יומולדת.קום

פורטל מפעילי ימי הולדת הגדול בישראל

דקר

סוכנות לביטוח

קופלנד

אתר תדמית לייעוץ מלונאי

קסנדרה

חנות אונליין לעיצוב וריהוט הבית

מחפשים גורם מוסמך ומקצועי,
לתחזוקת אתרי התדמית שלכם?

בכל אתר אינטרנט יש אלמנט מסוים של תדמית, של דימוי. אבל יש אתרים שעל פי הגדרתם, זהו ההיבט המרכזי שלהם. הם מתוכננים, מעוצבים ומתוחזקים לאור הגרעין החשוב הזה. לכן, במידה מסוימת, תחזוקת אתרי תדמית שונה מתחזוקה של אתרים אחרים. קבלו כמה דגשים חשובים.

התדמית והעדכניות

תחזוקה של אתרי תדמית צריכה למשל להיות עדכנית וערה לכל מיני שינויים. אתר תדמיתי שמאיזו שהיא סיבה איננו מעודכן בתדירות הנכונה יפגע אנושות בתדמית שרוצים להשיג. אם ניקח לדוגמא אתר תדמיתי שמחזיק יבואן מכוניות אך לא יהיו בו פרטים על חידושים בייבוא מותג המכונית, המסר יהיה בעייתי בלשון המעטה. כלומר, לא יכול להיות מצב שבו תפורסם כתבה בעיתון שסוקרת את דגמי הייבואן בעוד שבאתר מידע בנושא זה יהיה חלקי, מוטעה או חסר.

התדמית והעיצוב

תחזוקת אתרי תדמית צריכה לשים דגש לא רק על עדכניות ותדירות העדכון אלא גם על אלמנטים עיצוביים. במידה ואפשר לשלב באתר אלמנטים של מיתוג, זהו דבר נהדר. יש לכך סינרגיה עם פרסומים ומיתוג שבעולם האמיתי, מחוץ לרשת.

מלבד זאת, תחזוקת אתרי תדמית צריכה לדאוג לכך שהאתר יהיה אסתטי, שישמר בו קו עיצובי ברור ושגם עדכונים ותוספות יותאמו לעיצוב הקיים. במידת הצורך, אך לא לעיתים קרובות, ניתן לרענן את עיצוב האתר כולו. זהו צעד שניתן לעשות כאשר רוצים להשיק אתר מחודש, אם בעל האתר מבצע שינוי משמעותי בתחום הפעילות או כשמבצעים מתיחת מותג.

התדמית וממשק המשתמש

תחזוקת ניהול אתרי מקצועי יכול לכלול גם שיפורים של ממשק המשתמש. הדבר נועד על מנת לשפר את חווית הגלישה וכדי להשאיר כמה שיותר גולשים, בתוך האתר. כמו כן, אפשרי התאמה של אתר למכשירי קצה שונים (אתר רספונסיבי).

ניהול אתרי וורדפרס, ניהול אתרי תדמית

למה לנהל אתר עם webuildit?

  • הכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
  • ניסיון של 10 שנים
  • מתחייבים לזמן עבודה
  • מתחזקים ומנהלים מאות אתרים
  • מנהלים את משימות התוכן עבורך
  • אדיבות לאורך כל הדרך

בין לקוחותינו

ניהול אתרים