טיקטוק, כלי שיווקי לעסק שלך!

אם פעם מותגים היו מתמקדים בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם,
בשנים האחרונות נכנס לחיינו גם הטיקטוק, שמביא איתו טרנדים, אתגרים וסרטונים שמקבלים במה גם בפלטפורמות אחרות.

הטיקטוק הוא כלי נפלא ואפשר להגיע איתו לסוגי קהלים שונים, אבל בשביל שזה יקרה צריך לדעת איך להשתמש בו.

המלצות לקוחות

webuildit – חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי
אם אתם רוצים להתחיל לפרסם בטיקטוק, חשוב שתבחרו בחברת מדיה או פרסום, שתדע להניב גם תוצאות. Webuildit,

חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי, עם נסיון עשיר של מעל 10 שנים בתחום, כאן כדי להוציא יותר מהפרסום שלכם.

 

איך אנחנו עושים את זה?
יש לנו היכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
 אנחנו עובדים עם נוהל עבודה מסודר שמקל על העבודה
 אנחנו מנהלים את העלאת הפוסטים עבור לקוחותינו
 זמן עבודה מבחינתו חשוב ומשמעותי
 והדבר הכי חשוב בשבילנו, אדיבות, שירות ותמיכה בלקוחות שלנו לאורך כל התהליך
להתחיל לפרסם בטיקטוק בלי לנהל עמוד
לקוחות רבים שמגיעים אלינו, מציפים בפנינו שאין להם את הזמן לנהל עמוד טיקטוק ואנחנו לגמרי מבינים.

כדי לנהל עמוד טיקטוק טוב, נדרשת השקעה, זמני עבודה על הפלטפורמה ואפילו צילומים ייעודיים.

אחד היתרונות המשמעותיים בפרסום בטיקטוק, הוא שאפשר גם לעלות עם פרסום בלי עמוד טיקטוק.
כן כן אפשר לעלות עם פרסום ממומן בטיקטוק, בלי עמוד כלל. איך זה עובד?

פרסום ממומן בטיקטוק מאפשר לעלות עם פוסט דארק.
המשמעות של פוסט דארק, הוא שבעצם הפרסום לא יוצא מאף עמוד ולא מקושר לאף עמוד טיקטוק, אלא המודעה עומדת בפני עצמה.
מותגים רבים עובדים במודעות דארק, בעיקר על מנת להגיע לקהלים חדשים ולבחון בכלל, האם הטיקטוק הוא פלטפורמה רלוונטית.

אל תאמינו למיתוסים
למותגים רבים יש תפיסה שהטיקטוק הוא לגמרי נחלתם של צעירים, אבל זה לא ממש מדויק.
אז נכון, בעבר הטיקטוק היה בשימוש בעיקר בקרב צעירים, כמו כל פלטפורמה אחרת שמושקת.
צעירים לנצח יהיו מאמצים ראשונים, הם יותר טכנולוגיים, יותר אוהבים להתחדש ולהתעדכן במה שקורה,
יש להם יותר פנאי לכך והם פעמים רבות יהיו החלוצים
זה קרה גם עם האינסטגרם. חשוב להתעדכן כל הזמן בנתונים שטיקטוק מציגה, כי הקהל כל הזמן משתנה.
אז אם אתם תוהים מה כוחו של הטיקטוק והאם הוא רלוונטי גם עבור הקהלים שלכם, הכי טוב זה פשוט לנסות.
פרסום בטיקטוק, גם בתקציבים קטנים יוכל לשפוך הרבה אור וכך תוכלו גם להבין האם כדאי לכם לחזק את הפלטפורמה ולהשקיע בה במיוחד.
לסיכום
פרסום ממומן בטיקטוק בהחלט משהו שכל מותג צריך לשקול
אם בעבר הקהלים בטיקטוק היו בעיקר צעירים,
אז היום גם אנשים בוגרים מאמצים את הפלטפורמה
וייתכן שהקהלים שלכם נמצאים ממש שם.
הדרך הטובה ביותר להבין את הרלוונטיות של הפלטפרומה עבורכם

היא פשוט לנסות.

בין לקוחותינו