משמרים את הלקוחות שלכם וממקסמים מכירות בעזרת קמפיין דיוור חודשי!

בעלי עסקים רבים משקיעים תקציבים גבוהים עבור פרסום ושיווק באינספור דרכים על מנת להשיג עוד לקוחות פוטנציאליים ועוד לידים חדשים,
אשר באופן סטטיסטי רק פחות מ-30% מהם אכן יבצעו רכישה ויהפכו ללקוחות.
לעומת זאת, פניה ללקוחות קיימים וללקוחות אשר ביצעו רכישה בעבר מגדילה באופן משמעותי את הסיכויים
לרכישה חוזרת ומאפשרת לנו לשמור על המוצר שלנו בתודעה שלהם.
הדרך היעילה ביותר לפרסום – קמפיין דיוור קבוע!
דיוור אלקטרוני (ניוזלטר) הינו בעצם מייל מעוצב ומסוגנן אשר נשלח ישירות לתיבת הדואר הנכנס של המכותב
ומאפשר לנו לפנות אליו באופן אישי עם מסר שיווקי והצעה מותאמת אישית!

המלצות לקוחות

היתרונות בקמפיין ניוזלטר
  • 1
    החזר השקעה (ROI) מקסימלי
    שליחת דיוור מתבצעת בעלות זולה מאוד יחסית בעזרתו אנו יכולים לגעת ישירות באלפי לקוחות פוטנציאליים עם תקציב חודשי קבוע. מצד שני, מכיוון שישנה פניה לאנשים אשר מכירים את המוצר שלנו ואולי אף עשו בו שימוש בעבר, סיכויי ההמרה שלנו גדלים בצורה משמעותית!
  • 2
    שימור לקוחות והגברת נכס המותג
    שמירה על קשר קבוע עם הלקוחות שלנו יגביר את הרגשת המחויבות והקרבה שלהם למותג שלכם. במיוחד כאשר תמשיכו ותתנו להם מידע מעניין ובעל ערך עבורם, הלקוחות שלכם ירגישו שהם מכירים אתכם ואת המוצרים שלכם ולא יהססו לפנות אליכם כאשר יצטרכו.
  • 3
    קידום מכירות והמבצעים שלנו לקהל היעד הכי רלוונטי
    רשימת התפוצה שלכם תכיל לקוחות קיימים, לקוחות ישנים ואנשים אשר הביעו עניין בשירות שלכם בעבר. אנחנו יכולים להסיק בוודאות שהם לקוחות פוטנציאליים מעולים. ולכן, מה יכול להיות יותר טוב מאשר ליידע אותם ראשונים על המבצעים והמוצרים החדשים שלכם?!
  • 4
    תוצאות מיידיות
    את תוצאות הדיוור אנו יכולים לראות כבר מספר ימים לאחר שנשלח. כמה גולשים פתחו אותו, כמה כניסות לאתר / לעמוד הנחיתה הוא הניב, ובסופו של דבר גם כמה רכישות בוצעו.
  • 5
    אופטימיזציה מושלמת לשיפור ביצועים
    לאחר שליחת הדיוור אנו מקבלים את התוצאות המלאות ויכולים לדעת ולהבין בדיוק מה עבד יותר ומה פחות. האם הכותרת של הדיוור שלנו הייתה מספיק טובה? על איזה אייטם בדיוור לחצו יותר ועל מה פחות? כמה גולשים הסירו את עצמם מרשימת התפוצה? עבודה עקבית של ניתוח הנתונים וניסיונות חדשים יובילו לתוצאות טובות יותר שילכו וישתפרו.
  • 6
    חזרה ללקוחות "רדומים"
    לקוחות שכבר מכירים את השירות שלנו ורכשו מאיתנו בעבר יקבלו “קריאת השכמה” ועם המסר וההצעה הנכונה ישובו לעבוד איתנו.
איך זה עובד?

תהליך יצירת הדיוור המושלם עבורכם הינו מותאם אישית לצרכים, למטרות ולקהל היעד של העסק שלכם.

  • אפיון המטרות ומחקר שיווקי
    בשלב הראשון והחשוב מכל אנו נלמד את העסק שלכם ונענה על מספר שאלות מרכזיות: אילו מוצרים אתם מוכרים? מהי היסטוריה השיווקית שלכם? מיהו קהל היעד שיקבל את הדיוור ומהם הצרכים והציפיות שלו מכם? מי הם המתחרים ואיך ניתן ליצור בידול עבור העסק שלכם?
  • הקמת תבנית ניוזלטר מותאמת אישית
    לאחר שנכיר ונבין את העסק שלכם טוב יותר נוכל לבנות עבורו תבנית דיוור מעוצבת ומותאמת אישית. המבנה של הניוזלטר יהיה קבוע ומותאם לתכנים המשתנים אשר יעלו ויפורסמו בכל חודש בשיתוף פעולה מלא יחד אתכם.
  • שליחה לרשימות התפוצה
    אנו נעזור בגיבוש ואיחוד רשימות התפוצה של העסק שלכם ובמציאת דרכים נוספות להגדלה קבועה שלהם. הפצת הדיוור תתבצע דרך מערכת מתקדמת ומתוחכמת שלנו. הדיוור מותאם לכל סוגי המסכים, לרבות מובייל כמובן, וכן תתאפשר שליחה חוזרת למי שלא פתח את הדיוור הראשון שנשלח.
  • ניתוח תוצאות ואופטימיזציה
    בכל חודש מחדש, לאחר שניצור את התכנים ונפיץ את הדיוור, אתם תקבלו דוח נתונים מלא של התוצאות. את ניתוח התוצאות אנחנו נבצע בכל חודש מחדש על מנת להסיק כיצד ניתן לשפר את ביצועי הדיוור, מה עבד טוב ומה פחות, אילו סוגי תכנים זכו ליותר תגובות רצויות של הגולש ואיתור הזדמנויות מכירה חדשות.
דוגמאות
למה קמפיין ניוזלטר עם webuildit?
  • הכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
  • ניסיון של 10 שנים
  • מתחייבים לזמן עבודה
  • מתחזקים ומנהלים עשרות דיוורים בחודש
  • מנהלים את משימות התוכן עבורך
  • אדיבות לאורך כל הדרך
עבודה שמביאה תוצאות!

אנו ב Webuildit Web & Mobile עוסקים בשיווק דיגיטלי מקיף מעל 10 שנים
ובאמתחתנו ידע וניסיון עשיר ביצירת קמפיינים דיגיטליים מוצלחים ומכווני תוצאות!

Webuildit פועלת כ- One Stop Shop ומספקת שירות 360 ללקוחותיה, החל ממיתוג וגרפיקה,
דרך יצירת אסטרטגיה דיגיטלית שלמה ועד פיתוח טכני ובדיקת איכות.

רוצים תוצאות טובות יותר לעסק שלכם?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

בין לקוחותינו
ניהול אתרים