פרויקטים אחרונים

דרמלוג'יקה

האתר הרשמי של מותג הקוסמטיקה Dermalogica

יקבי תשבי

אתר תדמית וחנות אונליין

BSS Capital

אתר תדמית לחברת ההשקעות Bss

לייטאין

חנות גופי תאורה מהמובילות בישראל

רוזווד

אתר קטלוג לריהוט קלאסי

אליתה ליוינג

אתר קטלוג לחברת רהיטי היוקרה

יומולדת.קום

פורטל מפעילי ימי הולדת הגדול בישראל

דקר

סוכנות לביטוח

קופלנד

אתר תדמית לייעוץ מלונאי

קסנדרה

חנות אונליין לעיצוב וריהוט הבית

ניהול אתרי מכירות זה אנחנו..

ממש כמו שעסק לא יכול לנהל את עצמו, גם אתרים ובמיוחד אתרי מכירות לא יכולים לנהל את עצמם. כשאתם רוצים וצריכים ניהול אתרי מכירות על הצד הטוב ביותר, אנחנו ב- Webuildit יודעים מה צריך. הלקוחות שלנו כבר יודעים. אצלנו לא משחקים בתירוצים או בהסברים. אנו מאמינים בדבר אחד – תוצאות.

יש לכם אתר מכירות או שאתם בונים אחד כזה? אתם רוצים שהאתר שלכם ינוהל בצורה הכי טובה, הכי נכונה, הכי אפקטיבית מבחינה עסקית. אל תבזבזו את הזמן על ניסיון להבין איך לנהל נכון אתר ואיך אפשר לצוד עוד לקוח ועוד אחד. אתם תנהלו את העסק. אנחנו ננהל גם את אתר המכירות שלכם. בזכות הניסיון העשיר שצברנו, 10 שנות ניהול אתרים באפקטיביות טוטאלית!

המון דרכים לעבר מטרה אחת

אתם צריכים אתר מכירות שניראה מרשים, אבל אם הוא רק ייראה מרשים ותו לא, משהו לא יעבוד. אתם צריכים אתר מכירות שמגיב מהר ולא נתקע, אבל אם האתר רק יעבוד מהר ודברים אחרים יהיו חסרים, שוב משהו לא יעבוד כמו שצריך. אתם צריכים אתר מכירות שמציג את הסחורה שלכם, את המוצרים ואת הגישה שלכם, בצורה מדויקת, נכונה, אפקטיבית. אתם צריכים ניהול אתרי מכירות שיציג ללקוחות את הערך המוסף שלכם. וגם אתר שיהפוך את תהליך המכירה לקל יותר, מתבקש יותר ומהודק יותר. יש לנו המון דרכים להשיג את כל המטרות הללו.  

 מבינים אתכם, בונים לכם אסטרטגיה שתמכור יותר

העסק שלנו כבר עשר שנים זה להבין אינטרנט. זה להבין את כל ההתפתחויות הבלתי נגמרות ואת כל הפלטפורמות השונות. את עובדים על אתרים שרצים על כל פלטפורמה ואם צריך, גם יכולים לבנות לכם מעטפת מושלמת מסביב. אבל ראשית לכל, אנו רוצים לפגוש אתכם, להכיר אתכם, להבין מה מניע אתכם ומה מיוחד באתר ובעסק שלכם. כי ניהול אתרי מכירות שנשען על אסטרטגיה זה הדבר שעובד הכי טוב.

כמו שמצביא לא ינצח בקרב אם הוא לא יודע מה הוא רוצה להשיג ומהו הרכב הכוחות שלו, כך אנחנו רוצים לפעול עבורם. כבעלי ניסיון רב של ניהול אתרים גדולים ומכירתיים, אנו נבין מי אתם ומה אתם. ננתח את הצרכים שלכם אתכם ובעזרתכם. נלמד את האתר שלכם ומה צריך לשפר בו. ואז ניגש למלאכה וננהל את האתר שלכם, בכל כיוון שתרצו. העלאת תכנים, תמונות, הסברים, מידע מקצועי והכל – כדי שהאתר יהיה טוב יותר, מהודק יותר וכמובן, אתר שמוכר יותר.

Webuildit – ניהול אתרי מכירות אפקטיביים במיוחד

ניהול אתרים מקצועי מעדכן את הגולשים במה שחדש ומה שחשוב. מבצעים, מוצרים חדשים, מוצרים משלימים. אתר שיודע להגיב, יודע לפי הרגלי גלישה או דפים שבהם הגולש מבקר, מה יכול לעניין אותו. ואם יש מכירה, אפשר לחתור למכירה נוספת, אפסייל. ואם לקוח התעניין ועזב, אפשר לחתור לעניין אותו בהמשך בהצעות אחרות, במוצרים חדשים. הצטרפו אלינו וננהל בשבילכם אתר מכירות אפקטיבי במיוחד.

ניהול אתרי מכירות

למה לנהל אתר עם webuildit?

  • הכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
  • ניסיון של 10 שנים
  • מתחייבים לזמן עבודה
  • מתחזקים ומנהלים מאות אתרים
  • מנהלים את משימות התוכן עבורך
  • אדיבות לאורך כל הדרך

בין לקוחותינו

ניהול אתרים