פרויקטים אחרונים

דרמלוג'יקה

האתר הרשמי של מותג הקוסמטיקה Dermalogica

יקבי תשבי

אתר תדמית וחנות אונליין

BSS Capital

אתר תדמית לחברת ההשקעות Bss

לייטאין

חנות גופי תאורה מהמובילות בישראל

רוזווד

אתר קטלוג לריהוט קלאסי

אליתה ליוינג

אתר קטלוג לחברת רהיטי היוקרה

יומולדת.קום

פורטל מפעילי ימי הולדת הגדול בישראל

דקר

סוכנות לביטוח

קופלנד

אתר תדמית לייעוץ מלונאי

קסנדרה

חנות אונליין לעיצוב וריהוט הבית

ניהול אתרים גדולים זה קטן עלינו!

יש כמה דברים שיכולים להפוך אתר גדול למוצלח יותר. כל אחד מהדברים הללו ראוי לסקירה מלאה ולכן ניגע כאן בעיקרי העיקרים. קודם לכן, נזכור שאתרים גדולים יהיו באמת כאלה רק אם הם עומדים בכמה מאפיינים. למשל, אלה אתרים שמספקים לגולשים שפע של תכנים. אלה אתרים שמתעדכנים לעיתים מאוד קרובות, לפעמים ברמה יומית או אפילו שעתית. אלו אתרים שמושכים אליהם מספר רב של גולשים.

מטבע הדברים, ניהול אתרים מקצועי שהם גדולים מהווה אתגר לא קטן (שלא לומר גדול). אם אתם צריכים להקים אתר גדול או שיש שכבר יש לכם כזה ואתם צריכים מישהו מקצועי שינהל אותו, אנחנו אתכם. Webuildit – כל צרכי האינטרנט והאתר שלכם במקום אחד. אנו יכולים לטפל בגרפיקה, בפיצ’רים, בהזנת תכנים בכל מערכת ניהול תוכן. אנו עוסקים בניהול אתרים יותר מ-10 שנים. יש לנו ניסיון עם כל סוגי העסקים וכל סוגי האתרים. ויכולת לבצע אופטימיזציה ולהביא יותר גולשים בזכות תכנים ועוד דברים טובים.

למה חשוב שבאתר יהיה תוכן מקורי, עדכני ומגוון

חלק חשוב בניהול אתר, במיוחד גדול, כולל הוספת עדכונים, מידע ותוכן לעיתים קרובות. אך ניהול אתרים גדולים לא מצריך תוכן סתמי, פשוט או מובן מאליו. חשוב להשקיע בתכנים מקוריים, עדכניים, מגוונים וכמובן גם מעניינים. ואולי מיותר לומר זאת, אבל למען הסר ספק, התוכן חייב להיות רלוונטי לאתר. כמנהלי אתרים רבים, חלקם גדולים במיוחד, חשוב לנו לומר מדוע חשוב להקדיש מקום לתוכן. יש כמה סיבות.

קודם כל, הגולשים כיום מחפשים ערך מוסף. האינטרנט מהווה עבורם מקור טוב של מידע. ואפילו אם מדובר באתר מסחרי או ניהול אתרי מכירות לכל דבר, הם מצפים להפיק גם ידע. חנות חיות מקוונת, למשל, שתספר לגולש על חשיבות האוכל המזין לכלבים או התאמה בין סוג האוכל לגזע הכלב מגדילה את הסיכוי שהגולש גם יבצע רכישה. ואם לא היום, אך תסמכו על הגולש שעוד יגיע ובסוף גם יקנה. כי האתר נראה מקצועי, אמין ולא רק צינור להזרמת מוצרים.

סיבה נוספת היא שאם גולש לא ימצא באתר שלכם תוכן מעניין וחשוב בשבילו, הוא פשוט יחפש אותו אצל המתחרים. ואם זה לא מספיק, אז דעו שגוגל למעשה “מתגמלת” בדירוג אתרים שבנויים היטב וכוללים תוכן טוב. האתרים מדורגים ונבדקים אלמנטים נוספים כמו זמן גלישה ממוצעת של גולש ומספר הגולשים שנמצאים באתר.

ניהול אתרים גדולים

ניהול גדול של אתרים גדולים

Webuildit – אנו בונים אתרים מאפס או מנהלים אתרים קיימים (גם גדולים מאוד ומורכבים), שרצים על כל סוגי מערכות הניהול. אם צריך, אנו יכולים לשפר גם את התשתית של האתר, לשפר את ממשק המשתמש, את העיצוב את עצי הניווט. אך גם אם דרוש לכם אך ורק ניהול שוטף של האתר שלכם, אנו עומדים לרשותכם. נכיר אתכם, נבין את צרכי האתר, נבין את היעדים שלכם ונרתום את המרץ, היצירתיות, המעוף והידע לטובת האתר, בדיוק בתדירות הרצויה לכם.

למה לנהל אתר עם webuildit?

  • הכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
  • ניסיון של 10 שנים
  • מתחייבים לזמן עבודה
  • מתחזקים ומנהלים מאות אתרים
  • מנהלים את משימות התוכן עבורך
  • אדיבות לאורך כל הדרך

בין לקוחותינו

ניהול אתרים