פרסום בפייסבוק

בעוד גוגל הופכת להיות כמעט מונופול בתחום החיפוש (מנוע החיפוש של מייקרוסופט –  בינג למרות צמיחה מרשימה עדיין כמעט ואינו צובר כמות משתמשים רצינית בישראל ובמדינות אחרות), הרי שבתחום הרשתות החברתיות המלך החדש הוא מארק צוקרברג.
 
בשלוש השנים האחרונות מיקדה פייסבוק כמעט את כל מאמציה בהתאמת האפליקציה הסלולרית שלה ובשכלול מערכת הפרסום שלה.
 
ב-2014 צופים מומחי השיווק כי הרשת החברתית המובילה בעולם תחצה את רף ה-10 מיליארד דולר הכנסות מפרסום, כאשר לראשונה מזה שנים ההכנסות מפרסום במובייל יעברו את ה-50%.
 
ב- WeBuildIt עברנו את כל פלטפורמות הפרסום שפייסבוק השיקה ואנחנו נהנים היום מאחוזי המרה מצויינים ועלויות נמוכות לקליק בקמפיינים שאנחנו מנהלים עבור לקוחותינו.
 
ההבדל העיקרי בין שתי ענקיות המדיה והפרסום – גוגל ופייסבוק – הינו שבעוד שבגוגל אנחנו מקישים באופן אקטיבי את מילת החיפוש ואז “קופצות” לנו המועדות הרלבנטיות, הרי שבפייסבוק החיפוש כרגע אינו משמעותי.
 
אולם בשל היכולת של המערכת לבנות לכל משתמש פרופיל אישי עתיר מידע (גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין), הרי שניתן למקד כל קמפיין בצורה מצוינת ולהגיע בדיוק לקהל היעד הרלבנטי. למשל, חברה של תיקי יוקרה המעוניינת להגדיל את כמות החברים בעמוד שלה, יכולה להגדיר את קהל היעד בקמפיין כנשים, 35-60, תושבות ת”א וכפר שמריהו שמתעניינות גם בדפים של מרצדס ורולקס. המודעה תופיע רק לקהל זה וכך תעלה את הסיכוי שהמצטרפות החדשות לעמוד יהיו גם קונות פוטנציאליות.
 
ב- WeBuildIt נלמד את הצרכים המדוייקים שלכם ואת קהל היעד כדי לבנות קמפיין שיביא איתכם לתוצאות הטובות ביותר במינימום עלויות תוך שימוש במידע ובכלים האנליטיים שפייסבוק מעמידה לרשותנו.
 

המלצות לקוחות