פרויקטים אחרונים

דרמלוג'יקה

האתר הרשמי של מותג הקוסמטיקה Dermalogica

יקבי תשבי

אתר תדמית וחנות אונליין

BSS Capital

אתר תדמית לחברת ההשקעות Bss

לייטאין

חנות גופי תאורה מהמובילות בישראל

רוזווד

אתר קטלוג לריהוט קלאסי

אליתה ליוינג

אתר קטלוג לחברת רהיטי היוקרה

יומולדת.קום

פורטל מפעילי ימי הולדת הגדול בישראל

דקר

סוכנות לביטוח

קופלנד

אתר תדמית לייעוץ מלונאי

קסנדרה

חנות אונליין לעיצוב וריהוט הבית

מחפשים חברה מקצועית בעל ידע נרחב במדיה חברתית?

לפני שנדבר על ניהול אתרים חברתיים, על כל המשתמע מכך, נפתח בהקדמה קצרצרה. לאחר פעילות של יותר מעשור בכל תחומי האינטרנט והאתרים, זכינו להכיר אין ספור סוגי אתרים. כמפתחי אתרים, מקדמי אתרים, מנהלי אתרים וספקי שירותים נוספים, עמדנו בכבוד באין ספור אתגרים. אנו עובדים עם אתרים חברתיים ובפלטפורמות שונות. מנהלים אתרים חברתיים ומנהלים גם מדיה חברתית ברשתות חברתיות. מה זאת אומרת בשבילכם? קבלו את הדגשים החשובים ביותר.

ניהול אתרים חברתיים לעומת ניהול מדיה חברתית

כשאנו ב- Webuildit מדברים על ניהול אתרים חברתיים נרצה להבחין בין שני דברים שונים. הדבר הראשון הוא ניהול של אתרים בעלי משמעות חברתית. הדבר השני הוא ניהול של תכנים (חברתיים או עסקיים) בתוך המדיה החברתית. גם אם זה נשמע דומה, זה בהחלט שני תחומים שונים בתכלית.

ניהול אתרים חברתיים במובן החברתי המילולי מדבר על ניהול שוטף של אתרים של ארגונים, עמותות, מלכ”רים, מוסדות שלא פועלים בהכרח למטרת רווח. חשוב שלא תהיה טעות, גם אתרים כאלה צריך לתחזק באופן שוטף. גם אתרים כאלה צריכים להעביר מסרים ברורים. הם צריכים להיות מעודכנים, יעילים, עם מידע מעודכן וחזון ברור.

ניהול מדיה חברתית זה כבר אופרה אחרת. מדובר בניהול שוטף של דפים עסקיים ברשתות חברתיות שונות. מדובר על נוכחות דיגיטלית, תוך חתירה ליצירת עניין, שימוש בפוסטים, תמונות, סרטים, האשטג ועוד שלל פיצ’רים שיוצרים תוצאות ועניין חברתי. בעיקר מדובר על שיפור תוצאות עסקיות אך לפעמים החתירה היא לקראת יצירת מודעות ציבורית רחבה, חיזוק תדמית או מותג.

עם Webuildit ניהול האתרים החברתיים 360 מעלות

יש לכם אתר חברתי. ניהול אתרים מקצועי מחייב זמן רב מדי שבוע, אולי אפילו מדי יום. אין לכם את הידע או המשאבים לנהל אותו בעצמכם. אתם צריכים צוות מקצועי שמעמיד לרשותכם גורם אחד שזמין עבורכם. איש מקצוע שיודע כל מה שצריך לדעת על ניהול אתרים חברתיים. איש מקצוע שיבין את הייחוד שלכם, את הציפיות שלכם, את המהות שלכם. אחרי שנבין אתכם, נכיר אתכם ונלמד על האתר שלכם והרעיון שמאחוריו, אפשר להתחיל בעבודה.

אתם יכולים לקבל מאיתנו מגוון פתרונות, לפי סוג האתר ואופי העבודה שלכם. אנו יכולים לבנות אתר מאפס או לשדרג אתר קיים. אנו יכולים לנהל אתר עם תכנים שוטפים, מידע מקצועי, פתרונות קידום והגברת מודעות. ואם זהו אתר חברתי שרוצה להשיג גם תוצאות, למשל גיוס תרומות או שיש גם אלמנט עסקי מסחרי, גם את זה אפשר לנהל, לפתח, לטפח ולקדם.

התודעה הציבורית חשובה לכם. והתודעה הציבורית נמצאת באינטרנט יותר מכל מקום אחר. אנו עוסקים ב- ניהול אתרי וורדפרס בדגש לאתרים חברתיים ואחרים, בכל סדר גודל וכל פלטפורמה. אתרי וודרפרס ואתרים אחרים. עם תמיכה אפשרית גם במיתוג, פייסבוק והיבטים משלימים אחרים לפי הצורך.

ניהול אתרי וורדפרס, ניהול אתרי תדמית

למה לנהל אתר עם webuildit?

  • הכרות מעולה עם כל סוגי המערכות
  • ניסיון של 10 שנים
  • מתחייבים לזמן עבודה
  • מתחזקים ומנהלים מאות אתרים
  • מנהלים את משימות התוכן עבורך
  • אדיבות לאורך כל הדרך

בין לקוחותינו

ניהול אתרים