פרסום ברשת המדיה

 
כולנו מכירים את מערכת פרסום ה-adwords שהפכה את גוגל לתופעה הכלכלית והתרבותית שהיא ולענקית הפרסום של העולם. אם אנחנו למשל מחפשים אחרי “טיסה זולה לונדון”, מנוע החיפוש של גוגל יגיש לנו את התוצאות האורגניות – כלומר האתרים שהוא מדרג כהכי רלבנטיים למילת החיפוש הקשנו.
 
למשל, אנחנו נצפה שבשאילתא לעיל נקבל בדף הראשון של גוגל אתרים של חברות תעופה ותיירות ולאו דווקא מאמר שעוסק בטיול שערך ירון לונדון בשנה שעברה. לצד (וגם מעל, לעיתם בצורה מודגשת) התוצאות האורגניות הלא-ממומנות, יופיעו גם המודעות הממומנות. זהו מקור ההכנסות העיקרי של גוגל הן באינטרט הנייח והן בסלולרי.
 
חברות שמעוניינות שהמודעות שלהן יופיעו כאשר מישהו מחפש “טיסה זולה ללונדון” יכולות להציע מחיר לקליק ולהתחרות על מיקומים במילים אלו. לצד המערכת הזאת שמבוססת על החיפושים של הגולשים, מציעה גוגל פרסום גם במה שכיום קרוי רשת המדיה ובעבר היה רשת התוכן של ענקית החיפוש. רשת המדיה היא בעצם למעלה ממיליון אתרים, סרטונים ויישומים בהם גוגל מאפשרת למודעות של המפרסמים להופיע.
 

לא אקראיות, אלא התאמה ומקצועיות

ניתן להגדיר קמפיינים שיופיעו רק ברשת המדיה או שיופיעו בשילוב עם תוצאות במנוע החיפוש. גם ברשת המדיה הפרסום אינו אקראי ומבוסס על זיקה בין מילות החיפוש בהם אתם רוצים להופיע לבין התוכן באתר. למשל, חברה בתחום הצילום המעוניינת לפרסם ברשת המדיה על מילות חיפוש כמו מצלמה דיגיטלית תופיע בבלוגים ובאתרים הקשורים לצילום ולא בכאלו בקשורים בבניית טיסנים.
 
ב-WeBuildIt אנחנו מאוד אוהבים את העבודה עם גוגל ומערכות האנליטיקה שלהם ומתמחים בהשגת יחסי המרה מצויינים בהתאם למטרות הקמפיינים והיעדים העסקיים שקבענו. מחלקת הקידום שלנו מקפידה להתעדכן בכל שינוי שמבצעת גוגל באלגוריתם החיפוש שלהם או באופן בו הם מציבים את המועדות בצמוד לתוכן (וזה קורה הרבה יותר פעמים ממה שנדמה) על מנת להגיש קמפיינים בצורה אופטימלית.
 

הערוצים שלנו

אסטרטגיה

כיצד מגדירים קמפיין מוצלח?

  • יחס הקלקות גבוה ביחס לכמות החשיפות
    מראה מהו הנתח שלנו בעוגת התנועה
  • יחס המרות גבוה מראה הגעה נכונה
    לקהל יעד
  • איכות הפניות מראה על איכות המסר
    וקריאייטיב נכון

כלים ומדידת הצלחה

הדרך להצליח בשיווק אינטרנטי היא באמצעות מדידה קבועה של נתונים ושימוש בכלים הנכונים לכך.

  • מנהלי קמפיינים
    מקצועיים
  • קשר ישיר
    מול גוגל ופייסבוק
  • שיפור בתוצאות
    לאורך זמן
  • סטטיסטיקה
    מתקדמת
  • הקלטת שיחות
    והתנהגות הגולש
  • גילוי הונאות
    קליקים

תוצאות

המדידה שאנחנו מבצעים מתבטאת בתוצאות לכל פרמטר
אנו מייצרים תוצאות מעולות ללקוחות שלנו לאורך זמן
התוצאה נמדדת בכמות הפניות בכל קמפיין
אנו מספקים מערך מידע מלא אודות העלות לפניה בכל קמפיין

המלצות לקוחות