מדידה ושיפור יחסי המרה

בניתם אתר, עשיתם קמפיים בגוגל ועכשיו מגיע השלב הלא פחות שיסגור את המעגל המכירתי – ויפתח אותו מחדש – המדידה.
 
אם בעולם הישן המפרסם העלה קמפיין ברדיו והיה מתקשה לעקוב אחרי האפקטיביות של הקמפיין וכמות הלקוחות שהוא הביא, הרי שבדיגיטל המוטו הוא שהכל מדיד והכל חייב להיות מדיד כדי להתקדם ולצמוח.
 
מחלקת הקידום ב- WeBuildIt עסוקה לפחות 50% מהזמן במדידת תוצאות, מבדקי A/B של מודעות של קמפיינים לא בגלל שאנחנו אוהבים לנתח (אבל, כן, אנחנו מאוד אוהבים לנבור במידע) אלא בשל העובדה שאנחנו מתקדמים ומצליחים רק בזכות היכולת למדוד ולהסיק מתוך המידע את התובנות הנכונות על בסיסן נמשיך לפעול.
 
המדידה מתחילה כאמור בסוג המודעה שנגיש – הן פייסבוק והן גוגל מאפשרות הגשה של הרבה מאוד קריאייטיבים כדי לבדוק מה עובד בצורה הטובה ביותר.
 
זה ממשיך במדידת הפעולות של הגולש באתר או בדף הנחיתה או באפליקציה ושיפור מתמיד של יחסי ההמרה.
 
כמה מתוך הגולשים ביצעו את הפעולה שרצינו? מדוע הגולשים נוטשים במהירות את דף הנחיתה ללא ביצוע פעולה?
כיצד נוכל להעלות את אחוז האנשים ששלחו לנו ליד?
 
אולי נגדיל את כפתור ה”שלח” או נשנה את הצבע שלו לבולט יותר.
 
ישנם אינספור פרמטרים שמשפיעים על יחסי ההמרה אבל הכל מתחיל במדידה קפדנית של הפרמטרים הנכונים.
 
עם ניסיון של ניהול עשרות קמפיינים בחודש והבנה מעמיקה של התנהגות גולשים בתוך האתר, למחלקת הקידום ב- WeBuildIt יש את כל הכלים כדי להמיר את הגולשים שלכם ללקוחות ולרוכשים.
 

אסטרטגיה

כיצד מגדירים קמפיין מוצלח?

  • יחס הקלקות גבוה ביחס לכמות החשיפות
    מראה מהו הנתח שלנו בעוגת התנועה
  • יחס המרות גבוה מראה הגעה נכונה
    לקהל יעד
  • איכות הפניות מראה על איכות המסר
    וקריאייטיב נכון

כלים ומדידת הצלחה

הדרך להצליח בשיווק אינטרנטי היא באמצעות מדידה קבועה של נתונים ושימוש בכלים הנכונים לכך.

  • מנהלי קמפיינים
    מקצועיים
  • קשר ישיר
    מול גוגל ופייסבוק
  • שיפור בתוצאות
    לאורך זמן
  • סטטיסטיקה
    מתקדמת
  • הקלטת שיחות
    והתנהגות הגולש
  • גילוי הונאות
    קליקים

תוצאות

  • המדידה שאנו מבצעים לכל פרמטר מתבטאת בתוצאות.
  • הניסיון העשיר עם היכולות הטכנולוגיות והידע הרב
    שאנו מביאים איתנו מאפשרים לנו לייצר תוצאות מעולות
    ללקוחות שלנו לאורך זמן.
  • התוצאה נמדדת בכמות פניות.
  • אנו מספקים מערך מידע מלא אודות העלות לפניה בכל קמפיין.