פרסום במובייל

עם הקפיצה האדירה בדפוסי השימוש במובייל – גלישה, חיפוש, צריכת מדיה ומידע ואף רכישה – חלה גם עלייה משמעותית בפרסום בסלולר.
 
רק כדי לסבר את האוזן, ב-2014 חצו ההנכסות של פייסבוק מפרסום בסלולר את רף ה-50% מכלל ההכנסות של החברה מפרסום.
 
גם ענקית החיפוש גוגל לא שוקטת כמובן על שמריה ומציעה כלים חדשניים ונוחים עבור המפרסמים שמעוניינים למקד את הקמפיינים שלהם בקהל משתמשי הסלולר.
 
היתרונות של פרסום בסלולר מעבר לעובדה הפשוטה שצרכן נמצא שם, טמונים ביכולות הגיאו-לוקאליזציה של המערכת. כלומר, היכולת להגיש לגולש פרסום רלבנטי שמתבסס על מקום הימצאו.
 
בנוסף, אולי שכחנו את העובדה הפשוטה שמכשיר הסלולר שלנו הוא קודם כל טלפון ולכן קמפיינים רבים היום שאנחנו מנהלים במובייל מובילים את הגולש לפעולה של שיחת טלפון. בניגוד למודעה שמופיעה לגולש באמצעות מחשב שולחני, הרי שמודעה במובייל מובילה בקלות להוצאת שיחה ומכאן מקצרת את הדרך לתהליך המכירה.
 
מחלקת הקידום ב- WeBuildIt מפעילה פרסום בסלולר כמעט בכל קמפיין קידום שאנחנו עושים ללקוחותינו.
 
אחוזי ההמרה במובייל (לרכישה, טלפון או השארת ליד) גבוהים משמעותית מאלו שדרך מחשבים נייחים.
 
אנחנו מנתחים את תנועות הגולשים, יחסי ההקלקה והחשיפה ומבצעים אופטימיזציה תוך כדי תנועה בכל קמפיין.
 
היכולת החשובה ביותר היא להסתכל על המובייל כזירה בעלת מגבלות אבל יתרונות שונים מהאינטרנט הרגיל ולנצל אותה כדי להזרים גולשים לאתר סלולרי שבתורו צריך להיות מותאם ובנוי בצורה אופטימלית לפלטפורמות השונות
 

הערוצים שלנו

אסטרטגיה

כיצד מגדירים קמפיין מוצלח?

  • יחס הקלקות גבוה ביחס לכמות החשיפות
    מראה מהו הנתח שלנו בעוגת התנועה
  • יחס המרות גבוה מראה הגעה נכונה
    לקהל יעד
  • איכות הפניות מראה על איכות המסר
    וקריאייטיב נכון

כלים ומדידת הצלחה

הדרך להצליח בשיווק אינטרנטי היא באמצעות מדידה קבועה של נתונים ושימוש בכלים הנכונים לכך.

  • מנהלי קמפיינים
    מקצועיים
  • קשר ישיר
    מול גוגל ופייסבוק
  • שיפור בתוצאות
    לאורך זמן
  • סטטיסטיקה
    מתקדמת
  • הקלטת שיחות
    והתנהגות הגולש
  • גילוי הונאות
    קליקים

תוצאות

המדידה שאנחנו מבצעים מתבטאת בתוצאות לכל פרמטר
אנו מייצרים תוצאות מעולות ללקוחות שלנו לאורך זמן
התוצאה נמדדת בכמות הפניות בכל קמפיין
אנו מספקים מערך מידע מלא אודות העלות לפניה בכל קמפיין