שירותי אימייל מרקטינג

שיווק בדוא”ל הוא אחת הדרכים החזקות והחסכוניות ביותר להגיע ללקוחות שלך ולהעסיק אותם, ואין זה מפתיע מדוע הוא הפך לכלי שיווקי פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. על ידי שימוש בשירותי שיווק בדוא”ל, אתה יכול ליצור, לשלוח ולעקוב בקלות אחר מיילים לשוק היעד שלך, מה שמאפשר לך לבנות ולתחזק קשרים עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים והפניות. עם שירות

השיווק הנכון בדוא”ל, אתה יכול ליצור אימיילים מרתקים שממירים לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, בונים נאמנות ומייצרים יותר הכנסות לעסק שלך.

המלצות לקוחות

שירותי דוא"ל בכמות גדולה

כשזה מגיע לבחירת שירות שיווק בדוא”ל, קיימות אפשרויות רבות ושונות העומדות לרשותך.  הפופולריים ביותר הם שירותי דוא”ל בכמות גדולה, המאפשרים לך לשלוח מספר רב של מיילים לשוק היעד שלך במהירות ובקלות. שירותי דואר אלקטרוני בכמות גדולה משמשים בדרך כלל חברות גדולות יותר שצריכות לשלוח כמויות גדולות של מיילים. ישנם גם שירותי דוא”ל אוטומטיים, המאפשרים להגדיר מיילים אוטומטיים הנשלחים ללקוחות על בסיס קבוע. מגיבים אוטומטיים מעולים לשמירה על קשר עם לקוחות ולספק להם מידע רב ערך על בסיס קבוע.

מעקב אחר הפרסום

סוג פופולרי נוסף של שירות שיווק בדוא”ל הוא פלטפורמת שיווק בדוא”ל מבוססת אינטרנט.  פלטפורמות אלו מאפשרות לך ליצור, לנהל ולעקוב בקלות אחר מסעות הפרסום שלך בדוא”ל. הם מגיעים בדרך כלל עם תכונות עוצמתיות כמו בדיקות A/B, פילוח וניתוח, שעוזרים לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר. כמה פלטפורמות שיווק דוא”ל מבוססות אינטרנט מציעות גם תכונות כמו תגובות אוטומטיות, פילוח רשימות וזרימות עבודה אוטומטיות של דוא”ל לשליחת אימיילים מתוכננים מראש.

סוג מיילים רצוי

כשמדובר בבחירת שירות שיווק בדוא”ל, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. ראשית, עליך להחליט איזה סוג של מיילים אתה רוצה לשלוח. אם אתה מתכנן לשלוח הודעות דוא”ל בכמות גדולה, תצטרך לבחור שירות דוא”ל בכמות גדולה המציע תכונות כמו פילוח רשימות וניתוח. מצד שני, אם אתם מתכננים לשלוח מיילים אוטומטיים, תצטרכו למצוא שירות משיב אוטומטי של דוא”ל המציע תכונות כמו זרימות עבודה אוטומטיות של דוא”ל ופילוח.

עלויות

חשוב גם לקחת בחשבון את עלות השירות. חלק משירותי השיווק בדוא”ל הם בחינם, בעוד שאחרים מגיעים עם תשלום חודשי או שנתי. בעת בחירת שירות, הקפד לשקול את התכונות ואת תוכניות התמחור כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

למה אימייל מרקטינג כל כך פופולרי?

  • 1
    חסכוני – שיווק בדואר אלקטרוני הוא לרוב זול בהרבה מצורות שיווק אחרות, כגון דיוור ישיר או פרסום בטלוויזיה.
  • 2
    ממוקד – שיווק במייל מאפשר לך למקד לקבוצות ספציפיות של לקוחות עם מסרים מותאמים, כך שתוכל להבטיח שאתה שולח את המסר הנכון לאנשים הנכונים.
  • 3
    קל להסקת מסקנות – קל למדוד קמפיינים שיווקיים בדוא”ל, מה שאומר שתוכל לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלך ולבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לייעל את התוצאות שלך.
  • 4
    קל לבצע אוטומציה – שירותי שיווק בדוא”ל מאפשרים לך להגדיר קמפיינים אוטומטיים, כך שתוכל לשלוח הודעות ללקוחות מבלי להקדיש זמן ליצירה ידנית של כל הודעה.
  • 5
    מכשירים ניידים – בעזרת שירותי שיווק בדוא”ל בנייד, תוכל להגיע ללקוחות במכשירים הניידים שלהם, ולהבטיח שהמסר שלך מועבר גם כשהם לא מחוברים למחשב בבית. ובנינו, כולם היום מחוברים לנייד בכל מקרה.

כולם זקוקים לתמיכה

לבסוף, כדאי לשקול את רמת התמיכה שמציע שירות השיווק בדוא”ל. חפש שירותים המציעים צוות תמיכת לקוחות, הדרכות והדרכה מקוונת כדי לעזור לך להפיק את המרב ממסעות השיווק שלך בדוא”ל. אל תדאג – יש לנו את החברה המושלמת עבורך! Webuildit כמובן.

למה דווקא Webuildit?

Webuildit הינה חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי בשירות מלא, המספקת ללקוחותיהם שירותי בניית אתרים, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי מקיף. צוות המקצוענים שלהם מתמחה ביצירת אתרים איכותיים וידידותיים למשתמש המותאמים לנראות במנועי חיפוש ולאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).  הם ללא ספק מבינים את החשיבות של אתר אינטרנט מעוצב היטב שהוא גם מושך ויזואלית וגם קל לניווט, לוקחים את החזון של הלקוחות שלהם והופכים אותו למציאות באמצעות טכנולוגיות האינטרנט העדכניות ביותר. שירותי בניית האתרים אצלנו כוללים עיצוב אתרים בהתאמה אישית, מערכות ניהול תוכן, פתרונות מסחר אלקטרוני ואירוח אתרים. בחברה מספקים גם שירותי קידום אתרים כדי לעזור לך להפיק את המרב מהאתר שלך. שירותי השיווק הדיגיטלי שלהם כוללים אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לקליק, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא”ל ועוד.  אנו מחויבת לעזור ללקוחותיהם להצליח במאמצי השיווק המקוון שלהם, והצוות שלהם תמיד זמין לענות על שאלות ולספק הדרכה. יש להם את כל הניסיון והידע לבנות, לקדם ולהצמיח את העסק שלך עם אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי הנכונות.

מה אתה יכול להשיג עם Webuildit?

ובכן, בעזרתנו, אתה יכול להגדיל את הרווחיות בחנות E-COMMERCE שלך ב-20% (לפחות) בחודש, בלי פרסום ממומן ובמינימום השקעה.

איך אנו מקיימים את ההבטחה הזאת?

זה די פשוט למען האמת – בחברה יטמיעו מערך אימייל מרקטינג חכם בחנות שלך. אם שמים את הדברים על השולחן, אנחנו נמצאים בזמן מאתגר מאוד ליזמי איקומרס – מחירי הפרסום, בכל הפלטפורמות, רק עולים גבוה יותר ויותר, ועלויות הקנייה של לקוח חדש הופכות ליקרות והרווחיות נמוכה. כדי להתגבר על האתגר הזה או לפחות לצמצם את התלות בפרסום ממומן לא רווחי, ואפילו אם המצב שלך טוב והקמפיינים עובדים חזק ואתה רוצה לחזק את הצמיחה: הפתרון נמצא במאגר הלקוחות הקיים שלך.

מה זאת אומרת?

Webuildit עלו על זה שהלקוחות שכבר רכשו ממך או נרשמו למועדון לקוחות, הם הקהל שהכי קל לגרום לו להוציא את האשראי ולסלוק, וגם למלא עגלות יפות ורווחיות. כדי למנף את קהל הלקוחות הקיים באופן הרווחי ביותר, צריך לבנות מערך אימייל מרקטינג מדויק:

• לדוור ללקוחות שלך ניוזלטר עם אסטרטגיה ברורה, לספק להם ערך אמיתי ולבנות מערכת יחסים.
• להטמיע בחנות מערך אוטומציות דיוור מתקדם שמשחזר עגלות נטושות ומגדיל שווי עגלה.
• למדוד את הנתונים ולשפר את התוכן והמוצרים שלך כדי להגדיל את הרווח חודש אחרי חודש.

הבנת איך זה עובד?

ככה, באופן די מהיר, מהשקעה נמוכה משמעותית מפרסום ממומן שאתה משקיע כל חודש, החנות שלך מכניסה עוד 20% לפחות למכירות מקהל הלקוחות הקיים, והופכת מחנות – למותג יציב. אנו כאן כדי לעזור לך להגיע לתוצאה הזאת, לבנות לחנות שלך מערך אימייל מרקטינג יציב ורווחי. לחץ “מידע נוסף”, השאר פרטים ומשם נקבע פגישת ייעוץ (ללא עלות) שבה נבדוק התאמה,

ונצא יחד למסע מעניין ומתגמל במיוחד שיהפוך את החנות שלך למותג משגשג.

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, שירותי שיווק בדוא”ל מציעים לעסקים מכל הגדלים דרך יעילה ובמחיר סביר להגיע ללקוחותיהם ולרתום אותם. על ידי שימוש בשירות השיווק הנכון בדוא”ל, אתה יכול ליצור אימיילים מרתקים שממירים לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, בונים נאמנות ומייצרים יותר הכנסות לעסק שלך.  עם כל כך הרבה אפשרויות שונות זמינות, חשוב לקחת בחשבון את היעדים והתקציב שלך בעת בחירת שירות שיווק בדוא”ל. בהצלחה!

בין לקוחותינו