כל פעם שאנחנו מקבלים מידע חדש ומועיל או מגוגל או מפייסבוק אנחנו מרגישים צורך עז לשתף אתכם בו. 
הפעם תרגמנו מאמר חשוב שבו פייסבוק מסבירה בצורה פשוטה (עם תמונות ) איך לפרסם, מה לפרסם, מתי לפרסם ולמי. 

כולם יכולים ללמוד מזה משהו. אנחנו כמובן פה לענות לכם לכל השאלות.

יצירת המודעה

תוכל להשתמש בפייסבוק כאדם, או שתוכל להשתמש בו כעסק. זו בחירה פשוטה. כמעט. הטיפים הבאים יעזרו לך ליצור מודעות שנראות טבעיות באוסף החדשות של פייסבוק, וגם עוזרות להשיג תוצאות עסקיות.

1. דע מהו היעד העסקי שלך

 
התחל עם ההחלטה וקבע מה היעד של המודעה שלך. האם אתה מנסה לדחוף קדימה מוצר מסוים? לעודד צפיות באתר? לשפר את האמון? זיהוי מטרת הפרסום שלך יעזור לך לבנות פוסטים שמעניקים את התוצאות הרצויות.

2. הכר את הקהל שלך

החלט מיהו קהל היעד שלך לפני שתעצב את המודעה. החלטה זו יכולה להשפיע על התדמית ועל דרך כתיבת המודעה. מהו הגיל של קהל היעד? 18-25? 25-54? היכן גרים האנשים בקהל זה? בכל מקום? בתל אביב, באילת או ברעננה? באילו סוגים של דברים הם מתעניינים? פעילויות למשפחה? ספורט מכללות?

3. בחר נושא

כשאתה מחליט על נושא המודעה, חשוב על הקהל שלך ומה יעניין אותו או יקנה לו מידע חשוב כלשהו. האם אתה מציג עובדים כדי לבנות אמון? פריט חדש כדי להחזיר לקוחות ותיקים? הידיעה מה יהיה הנושא או המוטיב המרכזי במודעה שלך תעזור לקבוע את כל השאר. 

בחירת תמונות

תמונות הן הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו בפוסט שלך. לכן קח את הזמן כדי לבחור ולאסוף את התמונות שתציב בו. כך אנשים רואים את העסק שלך. אין זה אומר שאתה צריך להיות מקצוען עם מצלמה יקרה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך.

1. בחר נושא מעניין

זכור שהתמונות שלך יתחרו בתמונות של תינוקות וארוחת הערב המפוארת של מישהו. התמקד בדברים בעסק שלך שגורמים לו להתבלט. האנשים. הסביבה. המוצרים. נסה לבחור תמונה שתלכוד את תשומת הלב של הקהל שלך כשהוא עובר בין הפוסטים בפייסבוק. כמו כן, אל תפרסם תמונות של חתולים, אלא אם יש לך עסק לחתולים.

2. צלם באופן איכותי

הכוונה כאן היא להימנע משלושה דברים: רזולוציה נמוכה (שמובילה לפיקסול), תמונות מטושטשות ותמונות מאוסף תמונות או מאתרי תמונות. תוכל להימנע מכל אלה על ידי צילום דברים שאינם זזים באמצעות הסמארטפון שלך (דברים אלה כוללים את הידיים שלך כשאתה מצלם את התמונה), במקומות מוארים היטב. המשמעות היא גם לשים לב לגודל התמונה שצוין במודעה שאתה בונה (ריבוע לעומת מלבן).

3. כמה טיפים לצילום

תוכל לצלם תמונות נהדרות בסמארטפון. הקדש זמן להכנת הצילום. ודא שיש תאורה הולמת ושאין עומס של דברים בתמונה. נסה להשתמש באפליקציית צילום שמציעה שימוש בפילטרים. אפליקציות כאלה משפרות צילום ממוצע ומעניקות לו תחושה מקצועית יותר. כמו כן, הן יכולות להוסיף עקביות בין כל המודעות שלך. נסה להשתמש ב-Instagram, VSCO Cam, Snapspeed או Mextures.

כתיבת מודעה

לא צריך להיות סופר כדי לכתוב טקסט יעיל לפוסט בפייסבוק. תשומת לב לכמה טיפים פשוטים יכולה לעזור לך ליצור טקסט יעיל ועקבי יותר במודעות שלך. וחשוב מכל, גם אם לא תעשה דבר אחר מעבר לזה, הקפד לבצע בדיקת איות.

1. הטון במודעה

התחל את כתיבת המודעה במחשבה על הטון במודעה, שיכול להיות פשוט השתקפות של האישיות של העסק שלך. האם הוא מצחיק? מיועד לעסקים בלבד? הרפתקני? לכל עסק יש זהות משלו וככל שתהיה יותר אותנטי, כך המודעות שלך יוכלו להיות יותר יעילות. הקפד להיות עצמך ולהיות עקבי.

2. היצמד למה שחשוב

זכור, אנשים מעיינים בפייסבוק במהירות, לכן הסיכוי שהם יעצרו ויקראו ספר שלם אינו גדול. היצמד למידע החשוב ושים לב למגבלת מספר התווים (למפרטי מודעות לחץ כאן). נסה להציג את הקטע החשוב לפני שהטקסט ייקטע. ואם רצויה לך פעולה מסוימת, בקש אותה. בקר בחנות שלנו. התקשר כדי לקבל הצעת מחיר בחינם. בקר באתר שלנו וכדומה.

3. כתוב מתוך מחשבה על הלקוח.

כדאי לדבר על דברים במונחים של הלך הרוח של הלקוח שלך ומה שימשוך אותו מבחינה רגשית. אמנם אתה מקדיש זמן רב למחשבה על העסק שלך, אך לקוחות מקדישים את רוב זמנם למחשבה על חייהם. לכן שים את עצמך במקומם וחשוב "מה יגרום לי לאהוב את העסק הזה?"