הגדרת כרטיס עסק בגוגל תביא לכם יותר תנועה איכותית ולידים חמים!

 

סוד ההצלחה של גוגל טמון במוטיבציה שלה להעניק לגולשים את המידע הרלוונטי, האמין והאיכותי ביותר לביטויי החיפוש שהזינו. אם נשכיל להבין מה הופך תוצאה לרלוונטית ואיכותית, נוכל להציב את העסק שלנו בראש התוצאות וליהנות מנוכחות דיגיטלית איכותית מאי פעם. כאן, נלמד כיצד להקים חשבון גוגל לעסק שלי וליהנות מכל היתרונות שמציע הכלי לשיפור הדירוג ולאספקת מידע רב ערך ללקוחות שלכם שיניע אותם לרכישה.

אז מה זה בעצם גוגל מיי ביזנס?

גוגל מיי ביזנס, או גוגל לעסק שלי, הוא כלי חינמי שנוצר על ידי גוגל כדי לסייע לבעלי עסקים לשפר את הדירוג שלהם בתוצאות החיפוש ובגוגל מפות ולהעניק ללקוחות פוטנציאליים מידע נרחב על העסק ללא עלות. ככל שנשקיע יותר בחשבון הגוגל מיי ביזנס, כך תשתפר הנראות והעסק שלכם ישמור על שם טוב ברשת. אז קדימה, מתחילים להקים את החשבון!
 

הרשמה בגוגל לעסק שלי

כדי להתחיל, ניכנס לכתובת: https://www.google.com/business. ניתן גם פשוט לחפש בגוגל את הביטוי “חפש את העסק שלי” ולהקליק על התוצאה הראשונה – גוגל מיי ביזנס. כעת, נלחץ על הכפתור הכחול “אני רוצה להתחיל לנהל”. אם עד עכשיו לא התחברתם עוד לחשבון הגוגל שלכם, בשלב הזה נתבקש להתחבר.

 

הגדרת העסק שלכם

לאחר הכניסה לחשבון לראשונה, נתבקש להזין את שם העסק. ייתכן מאוד שנגלה שהעסק שלנו כבר נרשם בגוגל על ידי מישהו אחר. זה קורה לא מעט. החדשות הטובות הן שעכשיו השליטה תחזור לידיים שלכם. לוחצים על “הבא” ומתחילים להגדיר את כתובת העסק. חשוב שנזכור, אחד היתרונות הבולטים ביותר בפלטפורמה הזו הוא שהיא מאפשרת להגדיר עם גוגל מיקומים לעסק שלכם ולנווט עם גוגל מפות עד אליך. לכן, חשוב שנגדיר כתובת במדויק. אם העסק שלכם דיגיטלי לחלוטין, תמיד ניתן להסתיר את הכתובת שלכם. עם זאת, אם יש מרכז שירות או מכירות פיזי, הכתובת היא ממש קריטית.
 

לא לדלג על הגדרת הקטגוריות

גוגל תאפשר לכם להחיל שלל קטגוריות ראשיות ומשניות על העסק שלכם על פי אזורים ותחומי תעשייה. התיוגים האלו יאפשרו לטרגט אותך ביתר קלות לחיפושים רלוונטיים וחשוב מאוד שנרתום את הכוח הזה לטובתנו.
 

כמה שיותר פרטי התקשרות

ככל שניתן ללקוחות שלנו יותר אפשרויות להשאיר פרטים או ליצור קשר, כך הסיכוי שלנו להפיק לידים עולה. חשוב שנספק קישורים לכל הפלטפורמות שלנו ובנוסף, מספר טלפון ודוא”ל. ציון שעות הפתיחה יאפשרו ללקוח שלכם ללמוד כבר ברמת התוצאה וללא טרחה מיותרת מתי אפשר להשיג אותך.
 

אימות החשבון

לאחר שהגדרתם באמצעות גוגל מיקומים לעסק ואת כל הפרטים הרלוונטיים, יהיה עליכם לאמת את החשבון. ברוב המקרים, יישלח קוד אימות בדוא”ל. תהליך האימות עשוי לקחת כמה ימים ומומלץ לנצל אותם כדי להמשיך ולהעשיר את חשבון הגוגל לעסק שלי. עם זאת, חשוב שלא נערוך את הכתובת, הקטגוריות או שם העסק לאחר הבקשה לאימות. הדבר יכול לעכב משמעותית את התהליך.