איך יוצרים דף נחיתה שמביא יותר תוצאות? הצ'ק ליסט המלא שאתם צריכים!

עמוד נחיתה הוא הפנים של העסק שלך. משום כך, הוא חייב להיות מרשים, יצירתי ומקצועי. כזה שלא יותיר ספק לגולש ביכולת שלך לספק את מבוקשו על הצד הטוב ביותר. אפיון מדויק, טכנולוגיה מתקדמת וביצוע מושלם – יהוו את הדובדבן על ראש מנגנון השיווק שלך!

לצורך יצירת עמוד הנחיתה המושלם, יצרנו צ’ק ליסט עם כל הנקודות החשובות אותם יש לוודא בזמן הבנייה.
לשם הנוחות והסדר חילקנו את הנקודות ל-4 נושאים עיקריים:

  1. עיצוב ומבנה הדף
  2. תוכן הדף
  3. הערות טכניות חשובות
  4. מדידה ומעקב אחר התוצאות

1. עיצוב ומבנה הדף

הנקודות החשובות אותן יש לקחת בחשבון בשלב האפיון והעיצוב של עמוד הנחיתה שלנו:

  • עזרים ויזואליים – שימוש נכון בצבעוניות ואפקטים ויזואליים יעזור בהדגשת המסר החשוב לכם ובהנעה לפעולה של הגולש. חץ עם אנימציה לכיוון הטופס, הדגשת היתרון המרכזי שלכם בצבע בולט, הבלטת הכפתור ויצירת הנפשה במעבר עכבר ואף פופ אפ מעוצב אשר מדגיש את המבצע / ההטבה השווה שלכם. שימו לב לא להגזים ולעשות שימוש ביותר מדי עזרים ויזואליים שכאלה אשר עלולים לגרום לבלבול של הגולש ורגשות שליליים.
  • טפסים והנעה לפעולה – הדף שלכם עולה על גובה המסך הנפוץ? תדאגו להטמיע שני אזורי טופס בעמוד, בחלק העליון ובחלק התחתון שלו. בנוסף הוסיפו מסר חזק מעליו אשר מדגיש את היתרון היחסי שלכם מעל הטופס. לדוגמא “קבעו פגישת ייעוץ בחינם” / “צרו קשר עם המומחים שלנו” / “20% הנחה לנרשמים החודש” וכו’
  • אפשרויות חיוג – אתם ערוכים ומוכנים לקבל שיחות טלפון? הציגו את המספר שלכם בראש העמוד וכן בטקסט אשר נמצא מעל כל טופס שבדף. במובייל וודאו שהמספר לחיץ ומוביל ישירות לחייגן. נקודה חשובה נוספת, וודאו שחיוג מתוך הדף מהווה המרה במערכת הפרסום שלכם – מומלץ להשתמש במערכת למדידת שיחות.
  • מיעוט שדות בטופס הצור קשר – ברוב המקרים הגולש לא רוצה למלא את כל קורות חייו בטופס, אלא רק להשאיר מספר טלפון על מנת שיוכלו לחזור אליו ללא צורך שלו בהמתנה על הקו. אלא אם כן המידע חשוב לכם לסינון או ניתוב הליד, וודאו שאתם לא מבקשים מהגולש יותר מהמינימום הנדרש לכם. את שאר הפרטים תוכלו להשלים בשיחה.


    ערוכים לקבל שיחת טלפון? הוסיפו לינק ישיר להתקשרות בעמוד הנחיתה

2. תוכן הדף

  • הצעה שיווקית ברורה בראש הדף – בין אם החלטתם ליצור דף נחיתה ארוך ומפורט או לחילופין קצר ולעניין, חשוב תמיד להדגיש כבר באזור הראשון הנגלה לעיניי הגולש את תמצית הצעת הערך שלכם והמסר המרכזי יחד עם טופס והנעה לפעולה. מהלך זה יאפשר לגולש להבין במהירות את הערך המוסף שלך ואף להשאיר פרטים בזריזות ללא צורך לגלול ולעבור על כל העמוד.
  • מיקוד המסרים – היתרון המרכזי ביצירת דף נחיתה ייעודי הוא מיקוד הלקוח הפוטנציאלי ברעיון / מוצר אחד ומרכזי ללא גלישה למוצרים ושירותים נוספים אשר עלולים לבלבל ולעצור אותו בלבצע את הפעולה אותה אנו מבקשים.
    מפרסמים יועצים פיננסיים? צרו שני עמודי נחיתה נפרדים – האחד לייעוץ למשכנתאות והשני לייעוץ להשקעות. אל תעבירו את הגולש לעמוד אחד המדבר על שני השירותים גם יחד.
  • יצירת תמריץ – תמריץ איכותי לא חייב להיות תמיד הנחה או מבצע, הוא יכול להתבטא גם במשלוח מהיר עד הבית, ייעוץ בחינם, תנאי תשלום נוחים ועוד. חפשו את התמריץ המתאים לכם וחזקו אותו ביצירה של מגבלה, דדליין או סיפורי הצלחה קודמים.
    תמריץ שכזה מעורר אצל הגולשים FOMO – חשש להפסיד הזדמנות (Fear Of Missing Out ). כל דבר אשר גישתו מוגבלת או לחילופין נותן הרגשה ש”כולם כבר שם חוץ ממני” מדליק לנו את אזור ה- FOMO במוח ומעלה בנו חשש לפספס את ההזדמנות. דוגמאות לתמריצים יכולות להיות: מחיר מיוחד רק עד סוף החודש / הטבה עד גמר המלאי בלבד / אלפי אנשים בכל העולם כבר הרוויחו, מה איתכם? וכו’.
  • הגדלת הביטחון של הגולש – כל גולש, לפני שהוא מחליט לבצע פעולה, שואל את עצמו “האם אני מקבל את ההחלטה הנכונה?”. התפקיד שלכם הוא להרגיע אותו ולתת לו את הביטחון בהחלטה. איך עושים את זה? הנה כמה שיטות:
    – הדגישו את השירות שלכם: הדגישו את מספר הטלפון של שירות הלקוחות, ציינו את סוג האחריות, הציגו את מדיניות החברה צרו עמוד מיוחד של שאלות נפוצות ועוד.
    – ספקו תקופת ניסיון ללא התחייבות וללא תשלום
    – ספקו גשר קל ונגיש בינכם לבין הגולשים: הדגישו את מספר הטלפון של התמיכה, עשו שימוש בצ’ט בוט שעולה באופן אוטומטי ומציע לשאול שאלות, תנו אפשרות ליצור אתכם קשר ישירות דרך הוואטספ וכו’.
    – הוכחה חברתית: דרך מרכזית ליצירת ביטחון היא שימוש בהוכחה חברתית. כדי להבין מה זה בקצרה, נניח שישנם 2 מסעדות דומות האחת מול השניה, הראשונה מלאה באנשים ואילו השניה ריקה, לאיזו מהמסעדות הייתם בוחרים ללכת? בעמוד הנחיתה שלכם הדרכים ליצירת הוכחה חברתית הן הוספת שורת לוגואים של לקוחות קיימים, אזור המלצות וביקורות של לקוחות, תוסף של תגובות פייסבוק והצגה של סיפורי הצלחה קודמים.


הפעילו אצל הגולשים את אזור ה- FOMO – חשש להפסיד הזדמנות (Fear Of Missing Out )

3. הערות טכניות חשובות

  • תקינות הדף – כמה פשוט ככה חשוב, וודאו שכל הלינקים בעמוד תקינים, כפתורי החיוג עובדים, טפסים נשלחים ומגיעים למייל שלכם בצורה תקינה ושאין שגיאות כתיב.
  • רספונסיביות – מעל 50% מהגולשים יצפו בעמוד שלכם דרך מכשיר הסמארטפון שלהם או הטאבלט. וודאו שהעמוד מותאם בצורה מושלמת למובייל ומכיל בדיוק את אותה חוויית גלישה, אם לא טובה יותר.
  • זמן טעינה – גורם משמעותי בנטישה של הדף הוא זמן הטעינה שלו. בעולם המהיר של ימינו הגולשים לא ימתינו יותר ממספר שניות בודדות עד לטעינת העמוד. וודאו שהעמוד נטען במהירות בעזרת כלים שונים באינטרנט, לדוג’ אתר Speedom


    מעל 50% יגלשו בעמוד שלכם דרך המובייל- וודאו שהוא נראה מושלם בכל מצב.


4. מעקב ומדידת תוצאות

  • A/B Testingלא בטוחים איזה מסר עובד טוב יותר? הדרך הכי טובה לבדוק היא לפצל את בו זמנית את תנועת הגולשים ל-2 גרסאות שונות של הדף. שימו לב, שימו את האצבע על המשתנה אותו אתם רוצים לבדוק ובצעו רק שם את השינוי, אם תעלו שני דפים שונים לגמרי לא תדעו מה הגורם אשר השפיע על התוצאות ולכן לא תוכלו להסיק מסקנות איכותיות.
  • קוד המרות – הטמעת קוד המרה של מערכת הפרסום שלכם הינו המהלך הבסיסי ביותר אשר יש לבצע. הוא יאפשר לכם לדעת בדיוק כמה לידים התקבלו, מאיזו מודעה, ומאיזה קהל. רק בעזרתו תוכלו לבצע אופטימיזציה מושכלת לקמפיין, להעביר תקציבים בין קהלים, לערוך מודעות ועוד


    עקבו ונתחו את התוצאות לביצוע אופטימיזציה טובה יותר לדף הנחיתה ולקמפיין

 
 

לא בטוחים שהבנתם סעיף מסוים? רוצים לדבר ולהתייעץ איתנו לגבי דף הנחיתה שלכם?

בשביל זה אנחנו כאן 🙂

צרו איתנו קשר ויחד נוכל להקים לכם את עמוד הנחיתה לקמפיין הכי מוצלח שהיה לכם, כזה שבאמת ייתן תוצאות.

הניסיון, המחויבות וההשקעה שלנו – עושים את ההבדל בין קמפיין טוב לקמפיין מצוין!