הפעם תרגמנו מאמר חשוב שבו פייסבוק מסבירה בצורה פשוטה (עם תמונות ) איך לפרסם, מה לפרסם, מתי לפרסם ולמי.
כולם יכולים ללמוד מזה משהו. אנחנו כמובן פה לענות לכם לכל השאלות.
יצירת המודעה
תוכלו להשתמש בפייסבוק כאדם, או שתוכלו להשתמש בו כעסק. זו בחירה פשוטה. כמעט. הטיפים הבאים יעזרו לכם ליצור מודעות שנראות טבעיות באוסף החדשות של פייסבוק, וגם עוזרות להשיג תוצאות עסקיות.
1. דעו מהו היעד העסקי שלכם
2. הכירו את הקהל שלכם
החליטו מיהו קהל היעד שלכם לפני שתעצבו את המודעה. החלטה זו יכולה להשפיע על התדמית ועל דרך כתיבת המודעה. מהו הגיל של קהל היעד? 18-25? 25-54? היכן גרים האנשים בקהל זה? בכל מקום? בתל אביב, באילת או ברעננה? באילו סוגים של דברים הם מתעניינים? פעילויות למשפחה? ספורט מסויים?
3. בחרו נושא
כשאתם מחליטים על נושא המודעה, חשבו על הקהל שלכם ומה יעניין אותו או יקנה לו מידע חשוב כלשהו. האם אתם מציגים עובדים כדי לבנות אמון? פריט חדש כדי להחזיר לקוחות ותיקים? הידיעה מה יהיה הנושא או המוטיב המרכזי במודעה שלכם תעזור לקבוע את כל השאר.
בחירת תמונות
תמונות הן הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו בפוסט שלכם. לכן קחו את הזמן כדי לבחור ולאסוף את התמונות שתציב בו. כך אנשים רואים את העסק שלכם. אין זה אומר שאתם צריכים להיות מקצוענים עם מצלמה יקרה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.
1. בחרו נושא מעניין
2. צלמו באופן איכותי
3. כמה טיפים לצילום
תוכלו לצלם תמונות נהדרות בסמארטפון. הקדישו זמן להכנת הצילום. ודאו שיש תאורה הולמת ושאין עומס של דברים בתמונה. נסו להשתמש באפליקציית צילום שמציעה שימוש בפילטרים. אפליקציות כאלה משפרות צילום ממוצע ומעניקות לו תחושה מקצועית יותר. כמו כן, הן יכולות להוסיף עקביות בין כל המודעות שלכם. נסה להשתמש ב-Instagram, VSCO Cam, Snapspeed או Mextures.
כתיבת מודעה
לא צריך להיות סופר כדי לכתוב טקסט יעיל לפוסט בפייסבוק. תשומת לב לכמה טיפים פשוטים יכולה לעזור לכם ליצור טקסט יעיל ועקבי יותר במודעות שלכם. וחשוב מכל, גם אם לא תעשו דבר אחר מעבר לזה, הקפידו לבצע בדיקת איות.