כל פעם שאנחנו מקבלים מידע חדש ומועיל או מגוגל או מפייסבוק אנחנו מרגישים צורך עז לשתף אתכם בו. 
הפעם תרגמנו מאמר חשוב שבו פייסבוק מסבירה בצורה פשוטה (עם תמונות ) איך לפרסם, מה לפרסם, מתי לפרסם ולמי. 

כולם יכולים ללמוד מזה משהו. אנחנו כמובן פה לענות לכם לכל השאלות.

יצירת המודעה

תוכלו להשתמש בפייסבוק כאדם, או שתוכלו להשתמש בו כעסק. זו בחירה פשוטה. כמעט. הטיפים הבאים יעזרו לכם ליצור מודעות שנראות טבעיות באוסף החדשות של פייסבוק, וגם עוזרות להשיג תוצאות עסקיות.

1. דעו מהו היעד העסקי שלכם

 
התחילו עם ההחלטה וקבעו מה היעד של המודעה שלכם. האם אתם מנסים לדחוף קדימה מוצר מסוים? לעודד צפיות באתר? לשפר את האמון? זיהוי מטרת הפרסום שלכם יעזור לך לבנות פוסטים שמעניקים את התוצאות הרצויות.

2. הכירו את הקהל שלכם

החליטו מיהו קהל היעד שלכם לפני שתעצבו את המודעה. החלטה זו יכולה להשפיע על התדמית ועל דרך כתיבת המודעה. מהו הגיל של קהל היעד? 18-25? 25-54? היכן גרים האנשים בקהל זה? בכל מקום? בתל אביב, באילת או ברעננה? באילו סוגים של דברים הם מתעניינים? פעילויות למשפחה? ספורט מסויים?

3. בחרו נושא

כשאתם מחליטים על נושא המודעה, חשבו על הקהל שלכם ומה יעניין אותו או יקנה לו מידע חשוב כלשהו. האם אתם מציגים עובדים כדי לבנות אמון? פריט חדש כדי להחזיר לקוחות ותיקים? הידיעה מה יהיה הנושא או המוטיב המרכזי במודעה שלכם תעזור לקבוע את כל השאר. 

בחירת תמונות

תמונות הן הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו בפוסט שלכם. לכן קחו את הזמן כדי לבחור ולאסוף את התמונות שתציב בו. כך אנשים רואים את העסק שלכם. אין זה אומר שאתם צריכים להיות מקצוענים עם מצלמה יקרה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

1. בחרו נושא מעניין

זכרו שהתמונות שלכם יתחרו בתמונות של תינוקות וארוחת הערב המפוארת של מישהו. התמקדו בדברים בעסק שלכם שגורמים לו להתבלט. האנשים. הסביבה. המוצרים. נסו לבחור תמונה שתלכוד את תשומת הלב של הקהל שלכם כשהוא עובר בין הפוסטים בפייסבוק. כמו כן, אל תפרסמו תמונות של חתולים, אלא אם יש לכם עסק לחתולים.

2. צלמו באופן איכותי

הכוונה כאן היא להימנע משלושה דברים: רזולוציה נמוכה (שמובילה לפיקסול), תמונות מטושטשות ותמונות מאוסף תמונות או מאתרי תמונות. תוכלו להימנע מכל אלה על ידי צילום דברים שאינם זזים באמצעות הסמארטפון שלכם (דברים אלה כוללים את הידיים שלכם כשאתם מצלמים את התמונה), במקומות מוארים היטב. המשמעות היא גם לשים לב לגודל התמונה שצוין במודעה שאתה בונה (ריבוע לעומת מלבן).

3. כמה טיפים לצילום

תוכלו לצלם תמונות נהדרות בסמארטפון. הקדישו זמן להכנת הצילום. ודאו שיש תאורה הולמת ושאין עומס של דברים בתמונה. נסו להשתמש באפליקציית צילום שמציעה שימוש בפילטרים. אפליקציות כאלה משפרות צילום ממוצע ומעניקות לו תחושה מקצועית יותר. כמו כן, הן יכולות להוסיף עקביות בין כל המודעות שלכם. נסה להשתמש ב-Instagram, VSCO Cam, Snapspeed או Mextures.

כתיבת מודעה

לא צריך להיות סופר כדי לכתוב טקסט יעיל לפוסט בפייסבוק. תשומת לב לכמה טיפים פשוטים יכולה לעזור לכם ליצור טקסט יעיל ועקבי יותר במודעות שלכם. וחשוב מכל, גם אם לא תעשו דבר אחר מעבר לזה, הקפידו לבצע בדיקת איות.

1. הטון במודעה

התחילו את כתיבת המודעה במחשבה על הטון במודעה, שיכול להיות פשוט השתקפות של האישיות של העסק שלכם. האם הוא מצחיק? מיועד לעסקים בלבד? הרפתקני? לכל עסק יש זהות משלו וככל שתהיו יותר אותנטים, כך המודעות שלכם יוכלו להיות יותר יעילות. הקפידו להיות עצמכם ולהיות עקביים.

2. היצמדו למה שחשוב

זכרו, אנשים מעיינים בפייסבוק במהירות, לכן הסיכוי שהם יעצרו ויקראו ספר שלם אינו גדול. היצמדו למידע החשוב ושימו לב למגבלת מספר התווים. נסו להציג את הקטע החשוב לפני שהטקסט ייקטע. ואם רצויה לכם פעולה מסוימת, בקשו אותה. בקרו בחנות שלנו / התקשרו כדי לקבל הצעת מחיר בחינם / בקרו באתר שלנו וכדומה.

3. כתבו מתוך מחשבה על הלקוח.

כדאי לדבר על דברים במונחים של הלך הרוח של הלקוח שלכם ומה שימשוך אותו מבחינה רגשית. אמנם אתם מקדישים זמן רב למחשבה על העסק שלכם, אך לקוחות מקדישים את רוב זמנם למחשבה על חייהם. לכן שימו את עצמכם במקומם וחשבו “מה יגרום לי לאהוב את העסק הזה?”