כמה דברים שלא כולם יודעים על Youtube

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם!.
כל דקה מעלים ליוטיוב מעל 30 שעות של וידיאו גולשים מכל העולם. 
בכל שבוע גולשים מעל 3 מיליון ישראלים ביוטיוב.
קהל הגולשים של יוטיוב פעיל ומעורב בניגוד לפרסומות בטלוויזיה.
מעל 50% מהגולשים מגיבים לסרטונים לאחר צפייה.
המחיר של פרסום ביוטיוב מאוד נמוך (10-15 אגורות) ורוב הפעמים כלל לא נשלם גם שהסרטון שלנו יופיע.

סוגי המודעות

  • מודעות בחיפוש
  • מודעות לצד סרטונים
  • מודעות בתוך סרטונים
  • מודעות בסרטונים לפני צפייה
  • מודעות שאפשר לדלג עליהן
  • מודעות שאי אפשר לדלג עליהן

העולם של המשווקים באינטרנט – חוק העדר?

עסקים רבים הבינו את היתרונות הרבים של פרסום ושיווק באינטרנט, העסקים למדו שרשת האינטרנט לא רק מחזירה את ההשקעה בצורה הטובה ביותר אלא, שהשיווק ברשת האינטרנט מדיד בצורה מושלמת ולכן השיווק באינטרנט הפך למבוקש מאוד בקרב בעלי עסקים.
 
הפלטפורמות המוכרות לנו ביותר לשיווק באינטרנט הם: קידום אורגני, קידום ממומן ורשתות חברתיות.
 
כל המשווקים מבלי יוצא מן הכלל מנסים לתפוס את המקומות הראשונים בקידום האורגני ובקידום ממומן וליצור באז ברשתות חברתיות וברשת המדיה של גוגל.
 
אם כולם מתחרים בזירות האלו אין סיבה להפסיק את המלחמה, צריך להמשיך להילחם ולהיות כמו כולם. אנחנו לא רוצים ליצור מצב שהמתחרה הישיר שלנו נמצא לפנינו, נכון?!
 
אך משום מה זירה שלא מצריכה מאתנו להשקיע סכומים גדולים של כסף, מלבד כמה אגורות בודדות והיא זירה שיכולה להביא תוצאות גדולות לא הצליחה לצבור תחרות- הקידום ביוטיוב-  שם אנחנו לא רואים באז מטורף סביב סרטוני תדמית או ניסיון של משווקים להיכנס לזירה המיוחדת הזו.
 
אנו יכולים לראות תחרות מאוד קטנה של עסקים בינוניים וקטנים ותחרות גדולה יותר של מותגים גדולים כמו חברות התקשורת למשל.  
 
אולי גם זו הסיבה שעסקים בינונים וקטנים חוששים להיכנס לתחרות.

סוגי קמפיינים מומלצים

  • רימרקטינג (שיווק מחדש)
  • placements לסרטונים ספציפיים
  • מנויים לערוץ

השימוש של המותגים הגדולים בערוץ היוטיוב

הקלדנו “שלמה ארצי” ביוטיוב הגענו לערוץ של שלמה ארצי (עוד דרך לפרסם ביוטיוב)
אך לפני שהתחיל להתנגן השיר שרצינו – נתקלנו בפרסומת של “נייק”
 
סרטון לחיץ – שמעביר אותנו לאתר של נייק.
הנעה לפעולה – “לצפייה בסרטון המלא”
מודעה נוספת של נייק מעל רשימת השירים המוצעת בצידו של המסך.

כמה עלה לנייק הפרסום ביוטיוב?

לא לחצנו על הסרטון – הם לא שילמו!
לא לחצנו על המודעה בצד – הם לא שילמו!
צפינו עד 10 שניות בסרטון – הם לא שילמו!  
במידה והיינו נכנסים למודעה הם היו משלמים בין 10-17 אגורות להקלקה.
במידה והינו צופים ביותר מ-10 שניות הם היו משלמים סכום יחסי של 4 אגורות.
 

מה נייק הרוויחו?

יותר תנועה לאתר במעט מאוד כסף!
חשיפה, חשיפה, חשיפה!
חיזוק המותג לפני המונדיאל!

נותנים לך בחינם לא תיקח?!

גם אם אין לכם סרטון מושקע או אפילו אם אין לכם סרטון בכלל, זכרו – סרטון קצר שמצולם בין כותלי העסק ומזכיר את השם של העסק שלנו יכול להופיע במקום הסרטון של “נייק”.
      סרטון לחיץ עם הנעה לפעולה.
      סרטון שיציג את כתובת האתר.
      לוגו החברה בצד השמאלי.
      מודעה שלנו לפני הצעות של יוטיוב לסרטונים נוספים.
      היכולות להכניס את הגולש לערוץ הממותג שלנו.
      היכולת לחבר קמפיין רימרטיינג עם יוטיוב.
 
מצאנו זירה לשיווק כמעט חינמית שמייצרת לנו “לידים” במחיר זול מאוד.
 

כל אחד יכול ליצור מעורבות ולתפוס את הגולש

בואו ננסה לחשוב על עסקים קטנים ובינוניים איך הם יכולים לנצל את יוטיוב, הפלטפורמה הזולה בעולם על ידי מיקוד הסרטונים לקהל היעד.
 
עליכם להשתמש בדמיון ולחשוב מחוץ לקופסא
 
דוגמא של קמפיין הממוקד לפי גיל ומין:
 
משה המדביר בחר להפיץ את הסרטון שלו לקהל של גברים ונשים בגילאים 25+
כאשר אנו נחפש ביוטיוב כל סרטון, משה המדביר יקפוץ על המסך שלנו וינסה להניע אותנו לפעולה:
 
“רגע, לפני שיתחיל הסרטון שבחרתם, אל תלחצו עדיין “skip ad” אני חייב לשאול אתכם שאלה גם לכם יש נמלים במטבח? וכל התכשירים לא עוזרים בכלל?
איזה פחד זה להזמין מדביר אחרי כל הכתבות שקראנו לאחרונה..״
 
אחרי שהצלחתם להביא את הצופה לחלק היחסי של הסרטון מכאן הדרך לאתר היא בטוחה.
 
100 הקלקות יעלו למשה 17 שקלים בלבד.
מתוך 100 המקליקים 2 צופים ישאירו פרטים משמע ליד עלה למשה 8.5 שקלים.
אתם יודעים כמה עולה ליד של מדביר בקמפיין מומן PPC – כפול ממחיר זה.
 
דוגמא של קמפיין הממוקד לפי תחומי עניין:
 
שירה המעצבת בחרה להפיץ את הסרטון שלה לגולשים שמתעניינים בעיצוב הבית.
כאשר אנו נחפש ביוטיוב סרטון שקשור לתחום עיצוב הבית, שירה המעצבת תופיע לנו על המסך ותנסה להניע אותנו לפעולה:
 
“כמה טיפים, כמה קטלוגים והבית נשאר אותו הדבר, רגע אל תקפיץ אותי עדיין, אני יכולה לעצב לך את הבית ולגרום לו להיראות…״
 
שירה הצליחה לתפוס אותך?
 
200 הקלקות יעלו לשירה 34 שקלים בלבד.
מתוך 200 המקליקים 3 צופים ישאירו פרטים, משמע ליד עלה לשירה 11 שקלים בלבד.
מיותר לציין כמה ליד כזה עולה במקום אחר…

נצלו את העלויות הנמוכות – בנו קמפיין ביוטיוב עוד היום

קיימים כמה ערוצים לקידום ביוטיוב,
   פרסום באנרים ומודעות טקסט לקהל היעד שלנו.
   הפצת סרטונים ביוטיוב לקהל היעד שלנו.
  ערוץ ממותג של העסק שלנו.
כל ערוץ וערוץ או שילובם יחדיו יכולים להתאים לעסק שלך, יכולים לתרום לחשיפה של העסק שלך, למיתוג וכמובן ליצירת לידים זולים במיוחד.
 

WEBUILDIT  בונים עסקים אונליין. 

 
אנו  WEBUILDIT  לא מפספסים אף זירה כל עוד היא מקור מעולה ל”לידים” ולתנועה לאתר.
בייעוץ ללא תשלום נציג לכם אסטרטגיה מנצחת עבור העסק שלך בעולם האינטרנט.