תאמינו או לא דוא”ל הוא עדיין אחד הכלים הטובים ביותר בכל מה שקשור לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שיכול לעזור ולהפוך את העסק שלכם לרווחי עוד יותר. לכן אנחנו נדריך אתכם בשלבים המדויקים של הפעלת קמפיין שיווקי במייל יעיל ורווחי, כולל מה עובד בשוק של היום, כמו גם באסטרטגיות המוכחות שלנו וכן אפילו כמה סודות פנימיים.

אז הטיפ הראשון שלנו הוא ליצור מגנט לידים משודרג

 
הצעה אטרקטיבית או חינמית שהלקוחות האידיאליים ביותר שלכם לא יוכלו לעמוד בפניו, אתם תבקשו את האימיילים שלהם בתמורה לכך. דרך מצוינת לעשות את זה היא באמצעות חשיבה על הבעיה שיש ללקוחות שלכם ומה העסק שלכם מציע כדי לפתור אותה עבור הלקוחות שלכם – או דרך מוצר שאתם מוכרים או שירות שאתם מספקים. אתם יכולים לכתוב מדריך לגרסת עשה זאת בעצמך אינפורמטיבית של השירות שלכם וזה עשוי להספיק כדי להביא את הלקוחות הפוטנציאליים.
80% מהם יחליטו שהם רוצים להעסיק אתכם אחרי הכל, בעצם חיברת אותם עם האפשרות החינמית הנהדרת הזו ועכשיו הם רוצים יותר, למשל אם אתם מעצבי מותג, אתם יכולים ליצור כמה תבניות בשילובי צבע שונים שהלקוחות שלכם יוכלו מיד להוריד כדי לעזור להם להתחיל, זה לא יעניק להם את המראה המותאם אישית של המותג שמגיע בעלות גבוהה יותר, אבל זו עשויה להיות נקודת התחלה מצוינת כשהם רק מתחילים. מגנטים יכולים לבוא בצורות רבות, החל מטיפים להתחלה מהירה ועד להדרכה בווידאו או אודיו.

 

טיפ שני אסטרטגית מיילים ללקוחות שנרשמו לרשימת התפוצה

 

אז נניח שיצרתם את מגנט הלידים עליו דיברנו בטיפ הראשון, עשיתם עבודה טובה וגרמתם ללקוחות פוטנציאליים להירשם ולקבל אותו ישירות בתיבת הדואר הנכנס שלהם, עכשיו הזמן לטפח את מערכת היחסים החדשה הזו, זה המקום שבו הקסם האמיתי מתרחש וככה אתם בונים את המסלול העקבי של לקוחות עתידיים. תרגול טוב הוא להתחיל לשלוח להם אימייל שבועי שפשוט מלא בדברים נכונים עבורם כמו עצות ואסטרטגיות מעשיות בתחום המומחיות שלכם, אנחנו רוצים למקד את המאמצים שלנו בעזרה ללקוחות שלנו ולא רק לשלוח להם דואר זבל עם הצעות ומכירות ואם יש לכם אסטרטגיית שיווק תוכן זה נהדר.

זו הזדמנות למשל להפנות אותם מהמייל לפרק פודקאסט או סרטון יוטיוב או מאמר שכתבתם, אתם יכולים אפילו לכלול תוכן שנוצר על ידי אחרים שהם יכולים להשתמש בהם כדי לעזור להם להשיג כל תוצאה שהם רוצים וכשאתם משתפים סוג כזה של דברים מועילים עם הרשימה שלכם, סביר הרבה יותר שלא רק שהם יפתחו את האימיילים שלכם כל שבוע אלא גם יתחילו לראות אתכם באור חדש לגמרי בתור העסק שהם רוצים לעבוד איתו או לקנות ממנו.

טיפ 3 – התמקדות בשורת הנושא

 

הטיפ הזה מדבר על הנושא שלכם, שורת נושא שמעוררת את עניין הלקוחות שלכם הולכת לייצר שיעורי פתיחה גבוהים בהרבה, עד 20% גבוהה יותר למעשה. ולמרבה המזל ברוב פלטפורמות הדוא”ל אתם יכולים אפילו להתאים אישית את שורת הנושא כך שתכלול את השם הפרטי של הלקוח, ברגע שהם פותחים את המייל הזה, סגנון הכתיבה שכמעט תמיד עובד הכי טוב בדוא”ל הזה הוא טון שיחה קליל, כמו שיחה עם חבר, אז שימוש בפסקאות ממש קצרות והתייחסות ישירה לקורא הן דרכים מצוינות להתחיל.

טיפ רביעי – מראה מינימלי לפריסת המייל

 

בחרו במראה מינימלי בכל הנוגע לפריסה זאת כדי להשלים את הגישה המותאמת אישית שלכם וסגנון השפה שלכם עם פריסה ויזואלית ממש פשוטה שלא נראית מעוצבת בכלל.

ההצעה שלנו כאן היא לא להשתמש בעיצוב בכלל, והסיבה מאחורי זה היא שחוץ מרעש וצלצולים דבר זה רק יחזק את הכוונה שלכם למכור וזה לא מה שאתם רוצים כאן, עד כמה שמייל מעוצב הוא יפה, זה בהחלט מנסה למכור משהו, במקום זה נרצה שהמייל הזה יבלוט על ידי שילוב עם האימיילים האישיים יותר בתיבת הדואר הנכנס של הלקוחות.

 

טיפ חמישי – סרטונים וחומרים נוספים

אתם עדיין צריכים לכלול סרטונים או חומרים אינטראקטיביים נוספים,  אז אם אתם מפננים את קורא הדוא”ל שלכם לקישור חיצוני למשל סרטון ביוטיוב אנחנו מציעים לכלול תמונה ממוזערת עם כפתור הנעה לפעולה.

אבל אם אין לכם סרטון או קישורים כלשהם לשתף בכלל גיפים מונפשים הם דרך מצוינת להחדיר קצת כיף ואישיות למיילים שלכם, הנגיעות הקטנות האלה יתנו למייל שלכם תוכן עם הרבה יותר אישיות ותוסיף למערכת היחסים הזו שאתם מנסים לטפח

טיפ שישי – ניקיון בית לרשימת התפוצה

 

בכל רשימת דוא”ל יהיו לכם אנשים שרק רצו את מגנט ההובלה החינמי שנתנו להם בהתחלה ואז הם מפסיקים לפתוח את שאר המיילים שלכם. זה משפיע על הדיווח שלכם וברגע שג’ימייל יתחיל לראות שהאימיילים שלכם לא נפתחים על ידי רוב המנויים שלכם הם יחליטו שאולי האימיילים שלכם ספאמיים מדי והם ישלחו אותם ישירות לתיקיית הספאם – אז כל כמה חודשים בערך תעברו על הרשימה שלכם ותסירו כל אחד מאלה שלא פתחו כלום במשך יותר משלושה.

רוצים ייעוץ מקצועי ואמיתי על שיווק דיגיטלי לצרכים שלכם?

התקשרו 077-8037305 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם