12 טיפים של מקצוענים- ניהול קמפיין גוגל שמביא תוצאות!

אנחנו משקיעים המון כסף בפרסום העסק שלנו. אבל האם אנחנו יודעים בדיוק להגיד לאן הכסף הלך, במי הוא נגע ובעיקר כמה כסף הוא הכניס לי בתמורה?
כשמנהלים קמפיין גוגל חייבים לזכור מספר כללים בסיסיים שבכוחם להגדיל את הצלחת הקמפיין בצורה משמעותית!
 

מגדילים את כמות הפניות – בלי להגדיל את תקציב הפרסום

קמפיין חיפוש בגוגל הינו סוג הקמפיין הנפוץ ביותר בקרב עסקים ומוכרי שירותים באינטרנט, ולא בכדי.

מחקרים מוכיחים כי 86% מהצרכנים מחפשים את השירות או הספק שהם מבקשים במנוע החיפוש של גוגל. במילים אחרות, קמפיין גוגל בעצם מאפשר לנו נגיעה ישירה בכמות גדולה מאוד של לקוחות רלוונטיים אשר מבקשים ומתכוונים לבצע רכישה.

שימוש נכון בתקציב, ניהול קמפיין יעיל וחכם וניתוח רצוף של התוצאות – מבטיח לנו יותר פניות, יותר לקוחות ומספר גדול יותר בשורת הרווח!

איך ניצור קמפיין גוגל מוצלח – 12 טיפים שכל מפרסם חייב לדעת

אנו ב- Webuildit מנהלים עשרות קמפיינים בגוגל לחברות הגדולות במשק כבר מעל 10 שנים.

מנהלי הקמפיינים שלנו אספו עבורכם לא פחות מ-12 טיפים חשובים ויקרי ערך (ממליצים לשמור לכם במועדפים 🙂 )

  1. דעו את המספרים – כמה אתם יכול לשלם על כל ליד / המרה, ועדיין להרוויח!
  2. שימוש בביטויים – השתמשו בביטויים הכי קשורים בתוכן המודעות וכן גם בעמוד הנחיתה


  3. מהי הצעת המכירה שלכם? שפרו את יחס הקליקים שלכם על ידי שימוש בהצעת מכירה ייחודית וחזקה! נסו להתעכב על השאלות: “למה דווקא כדאי לבחור בי? איך אני שונה מהמתחרים? ולמה עכשיו? “


    “למה דווקא כדאי לבחור בי? ולמה עכשיו? “

  4. טרגטו את קהל היעד שלכם על פי מיקום גיאוגרפי – האם רופא שיניים בתל אביב באמת ימכור טיפול לגולש אשר נמצא בחיפה? נסו לחשוב מהיכן מגיעים הלקוחות שלכם וכוונו לשם!


  5. מודעה בראש העמוד – וודאו כי המודעה שלכם מופיעה בראש עמוד תוצאות החיפוש. למודעות אלה יחס קליקים הרבה יותר גבוה.


  6. ביטויים שליליים – הגדירו “ביטויים שליליים לחיפוש” על מנת למנוע את הופעת המודעה לקהל יעד לא רלוונטי. טיפ: אלא אם כן אתם מחפשים עובד חדש, סמנו את המילה “דרושים” כביטוי שלילי!


  7. ביטוי חיפוש בעל “זנב ארוך” – ככל שהביטוי חיפוש שלך יהיה ספציפי ומורכב יותר, כך המבקרים בעמוד הנחיתה יהיו טובים ורלוונטיים יותר


  8. מעקב על ביטויי החיפוש בקמפיין – סקרו ובדקו את ביטויי החיפוש בהם הגולשים שלכם משתמשים לפני שהם לוחצים על המודעה שלכם. עשו את זה לפחות פעם בשבוע!


    בדקו את ביטויי החיפוש בהם הגולשים שלכם משתמשים- לפחות פעם בשבוע!

  9. ללא מעקב, איך נדע מה שווה הקמפיין? הקימו מעקב המרות על מנת לגלות אילו ביטויים אכן יוצרים לכם מכירות, כמה אתם משקיעים וכמה הרווחתם בתמורה.


  10. קמפיין שיווק מחדש – קמפיין “רימרקטינג”, אשר פונה לגולשים שביקרו באתר שלכם ולא השאירו פרטים, מעניק לכם הזדמנות נוספת למכור בהתחשב בעובדה שרוב האנשים לא מבצעים רכישה על הפעם הראשונה שהם מבקרים באתר


  11. שימוש ב Site Links – הוסיפו למודעה שלכם כמה שיותר תוספים ו- site links שגוגל מאפשר לכם על מנת להגדיל את השטח הפיזי של המודעה. ככל שהמודעה שלכם תהיה גדולה יותר כך גדלים הסיכויים שהגולש ילחץ דווקא עליה.


  12. מטרת המודעה – המטרה של המודעה שלך היא לא למכור, אלא לגרום לגולש ללחוץ עליה!
    עמוד הנחיתה שלך יעשה את המכירה.
“מטרת המודעה היא לא למכור- אלא לגרום לגולש ללחוץ עליה!”
 
 

עובדים עם מקצוענים – רואים תוצאות

עבודה על קמפיין חיפוש מוצלח בגוגל בנויה בעיקר על שנים של ניסיון, התנסויות בקהלים שונים והיכרות עם תחומי השירות של הלקוחות.

במהלך השנים הרבות בו אנחנו עוסקים בשיווק דיגיטלי ככלל ובפרסום בגוגל בפרט, הצלחנו לשים את האצבע על הנקודות החשובות ביותר ולמצוא את הנוסחה הנכונה לניהול קמפיינים יעילים אשר ניתן למדוד את הצלחתם בצורה כספית – כמה כסף השקענו לעומת כמה הצלחנו להכניס בדמות של לקוחות חדשים ומכירות.

על פי הנתונים כיום, קרוב ל-80% מהעסקים הפעילו בעבר או עדיין מפעילים היום קמפיין חיפוש של גוגל, כאשר קמפיינים רבים לא ממצים את הפוטנציאל שלהם.

קמפיין מוצלח יכניס לעסק שלך יותר כסף מההשקעה שלך (הרבה יותר… )

מתחילים שנה חדשה, שנת 2020, והיא הולכת להיות נקודת הצמיחה של העסק שלך!

השאר פרטים כאן ואנחנו נגיד לך בדיוק איך נעשה את זה.