שיפור יחס המרה

כל עסק זקוק בעידן הטכנולוגי של היום לאתר אינטרנט. על האתר העסקי להיות מעוצב, נגיש, ונוח. השקעה בבניית אתר טוב הנה השקעה חכמה שיכולה להגדיל את הפוטנציאל של העסק שלכם ולהפוך אותו לרווחי מאוד. יחד עם זאת, בניית אתר מושקע איננה מספיקה, שכן ללא קידום דיגיטלי חזק הלקוחות לא יגיעו אל האתר, והוא יישאר מיותם ונטוש. מה עושים במקרה זה?

שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה (Conversion Rate Optimization) הוא תהליך מוכר בעולם השיווק הדיגיטלי, שמטרתו לקדם ולשפר את אחוזי הלקוחות המשלמים של הגולשים באתר. כל אתר עסקי שואף להגדיל את מספר הגולשים בו, אך לא רק, שכן מספר גולשים גדול לא מבטיח כי כל אלו יהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים. שיפור יחס המרה הוא תהליך מורכב, ומעטים הם אלו היודעים לעשות זאת בצורה מקצועית שאכן מניבה תוצאות. בשל כך ראוי ורצוי לפנות למומחים בתחום, המחזיקים במיומנויות גבוהות וידע מקצועי נרחב.

יצירת אתר רווחי

יצירת אתר שהנו בעל אחוז המרה גבוה הוא כאמור משימה לא פשוטה, הדורשת ידע ומומחיות. אתר ממוצע ממיר פחות מ-3% של הגולשים בו ללקוחות משלמים. אם שיפור יחס המרה הייתה משימה פשוטה וקלה, רוב האתרים היו מצליחים להפוך 20 או 30 אחוזים מן הגולשים בהם ללקוחות משלמים. אך ברור לנו כי זוהי אינה המציאות. נמחיש זאת באמצעות דוגמה פשוטה – באתר איקומרס ממוצע, שיפור יחס ההמרה מאחוז אחד ל-3% מניב פי 3 מכירות. זאת ע”י שימוש באותו התקציב הנועד לצורך שיווק בדיוק.

דברו אליי במספרים

באתר עם מערכת איקומרס, יחס ההמרה נע בין אחוז אחד ל-2%, וייצור הלידים נע בין 3% ל-15%. גורמים נוספים המשפיעים על כך הם מקור התנועה והתחום העסקי של האתר. שימוש ברשתות החיפוש הנפוצות מאפשר יותר אחוזי המרה מאשר הרשתות החברתיות. יחד עם זאת, בתחומים מסוימים דווקא ההפך הוא הנכון. תמיד ניתן, ע”י סיוע מתאים, לשפר אחוזים אלו, ולהניב רווחים משמעותיים יותר מהאתר העסקי שלכם.

שיפור יחס ההמרה באתר שלי

תהליך שיפור יחס המרה באתר דורש ידע, ניסיון, ומקצועיות. שיפור יחס ההמרה באתר שלכם הוא בעל חשיבות עצומה לצורך הגדלת הרווחים ממנו. לא תוכלו לעשות זאת אם לא תיעזרו בשירות איכותי, בעל ניסיון רב בשיווק דיגיטלי. איך מתחילים? קודם כל עליכם להבין את השוק. לצורך משימה זו מבצעים ניתוח של הגולשים, וכן עורכים מחקרים וניסויים שונים. כל אלה מובילים את איש המקצוע להכין תכנית עבודה מסודרת ומדויקת, הכוללת מטרות ברורות, יחד עם יעדים מדידים.

חברת webuiltit – בניית אתרים, קידום אתר, ושיווק דיגיטלי

חברתנו עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים וקידומם באפיקים השונים. לאורך השנים החברה צברה מומחיות רבה תוך השתלבות במאות פרויקטים שונים. אנו שואפים לתת ללקוח את כל הפתרונות הנוגעים לקידום העסק שלו בדיגיטל תחת קורת גג אחת – משלב המיתוג והאסטרטגיה ועד לשלב הקידום והפרסום. חברת webuiltit שואפת לבנות לעסקים תחת קורותיה נוכחות דיגיטלית מרשימה, מתוך ראייה רחבה והוליסטית המחברת בין ניתוח ואסטרטגיה דיגיטלית, לבין אתרים בעלי ממשק מעוצב ונוח.

לסיכום

אתר אינטרנט עסקי, מרשים ומעוצב ככל שיהיה, לא מספיק לבדו על מנת לייצר לידים עסקיים ולקוחות משלמים רבים. בעל עסק צריך לדעת כי פרסום ושיווק האתר בצורה עצמאית לא יספיק – ולכן פנייה לחברה בעלת שם ומומחיות בתחום של שיפור יחס המרה תוכל להגדיל באופן משמעותי את הפוטנציאל העסקי של האתר שלכם ולקחת אותו אל גבהים חדשים.

איך אנחנו עובדים

  • ניהול מערכות וורדפרס
  • אתרי תדמית וקטלוג
  • אתרי מסחר
  • אתרים רספונסיביים
  • התאמה מלאה לקידום
  • אפיון ועיצוב מקצועי

צרו איתנו קשר

שאלות נפוצות

  • 1
    האם האתר מתאים לקידום אתרים?
    כן, אנחנו שמים דגש מיוחד על תאימות האתר לתקנים המחמירים של מנועי החיפוש. בסיום העבודה על האתר מנהלי האתר ילמדו לנהל את התכנים באתר בהתאמה למנועי החיפוש.
  • 2
    כמה זמן לוקח לבנות אתר?
    בין שבועיים לחודשיים, תלוי בזמן התגובה של הלקוח. ככל שזמן התגובה יהיה מהיר יותר כך פרויקט הקמת האתר יסתיים מהר יותר.
  • 3
    האם אתם בונים אתרים שמתאימים גם לניידים?
    כן, האתרים שאנחנו בונים מתאימים לגלישה בכל סוגי הדפדפנים העדכניים ובכל סוגי המכשירים.
  • 4
    האם אוכל להוסיף עמודים בעצמי?
    כן, אנו בונים את האתר על מערכת ניהול תוכן ידידותית ביותר אשר מאפשרת ניהול תכנים באתר באופן דומה לכתיבת מייל.
  • 5
    אילו תכנים אוכל להציג באתר?
    כל סוגי התכנים שאפשר להעלות על הדעת: טקסט, תמונות, סרטונים, אודיו, מסמכים ועוד.
  • 6
    אוקיי – איך מתחילים?
    זה מאוד פשוט, צור קשר, נציג החברה יחזור אליך בהקדם האפשרי.