בואו ללמוד כיצד תוכלו להפוך יותר ביקורים באתר לעסקאות!

בניית אתר מכירות מקוון הופכת כיום להכרחית עבור כל עסק, במיוחד עם הגידול המטאורי במסחר המקוון בשנים האחרונות. עם זאת, ישנם אתגרים רבים בבניית אתר מכירות שיהיה יעיל, ידידותי למשתמש, וימקסם המרות. במאמר זה נציג 10 כללי אצבע חשובים איך לבנות אתר מכירות מנצח בוורדפרס – הפלטפורמה הפופולרית ביותר כיום לבניית אתרים. נכסה נושאים כמו עיצוב ידידותי למשתמש, שיפור חווית הקנייה, שילוב כלי ניתוח ועוד. עם יישום כללי האצבע הללו תוכלו לבנות אתר וורדפרס שיהפוך למכונת מכירות אינטרנטית משמנת ומנצחת.

עיצוב אתר אטרקטיבי ומודרני

אחד המרכיבים הקריטיים להצלחת אתר מכירות הוא עיצוב אסתטי ומודרני שיוצר חוויית משתמש טובה. מומלץ לבחור תבנית וורדפרס מינימליסטית ונקייה, ללא עומס ויזואלי, עם ממשק משתמש פשוט ובהיר. כדאי להשקיע בגרפיקה מקצועית כמו תמונות איכותיות של המוצרים, אייקונים ולוגו, ואלמנטים גרפיים נוספים שיהפכו את האתר לאסתטי ומזמין. עיצוב נעים וקל לגלישה הוא הבסיס לחוויה חיובית של הלקוחות באתר.

 

מיקוד בתצוגת המוצרים והדגשת הערך ללקוח

עמודי המוצר הם הליבה של אתר המכירות, לכן יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לאופן הצגתם. חשוב להדגיש בכל עמוד מוצר את התועלת והערך שהלקוח יקבל מרכישתו. זאת בניגוד להתמקדות במאפיינים הטכניים. מומלץ לשלב תיאורים מפורטים של המוצר, תמונות איכותיות מזוויות שונות, סרטונים וכל תוכן רלוונטי שיעזור ללקוח להבין מה הוא קונה ולמה כדאי לו לרכוש את המוצר.

 

תהליך רכישה פשוט וברור

כדי לממש מכירות, חשוב שתהליך הרכישה באתר יהיה פשוט, ברור וללא חסמים מיותרים. מומלץ לצמצם ככל הניתן את מספר המסכים והשלבים שהלקוח צריך לעבור עד להשלמת הרכישה. כל שלב צריך להיות מובן לחלוטין. בשלב התשלום עצמו חשוב להציע מגוון רחב ככל הניתן של אמצעי תשלום כמו כרטיסי אשראי, PayPal, אשראי ללא ריבית ועוד.

 

מיקוד בחוויית הלקוח

יש לשים את חוויית הלקוח במרכז ולהתאים כל היבט באתר לצרכיו ולנוחיותו. לדוגמה, בשלב שאחרי הרכישה עצמה חשוב לפרט היטב ללקוח מה יקרה בהמשך – איך יתבצע המשלוח, אילו אפשרויות החזרה קיימות, מהן תנאי האחריות והשירות שהוא יקבל. גישה ממוקדת לקוח תורמת רבות לשביעות רצון ולסבירות גבוהה יותר לרכישות חוזרות.

 

שילוב קריאות לפעולה בולטות

יש לשלב באתר קריאות לפעולה ברורות ובולטות בנקודות מפתח שמובילות את הלקוח הלאה בתהליך הרכישה. לדוגמה, כפתור גדול וברור להוספת המוצר לסל בעמוד המוצר, וכפתור בולט לסיום רכישה בשלב התשלום. ניתן גם לאפשר רכישה בלחיצה אחת באמצעות כפתור “קנה עכשיו” מעמוד המוצר. קריאות לפעולה יעילות מגבירות משמעותית את שיעור ההמרה ללקוחות של האתר.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כדי שהאתר יופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל וימשוך לקוחות אורגניים, יש לבצע אופטימיזציה SEO שכוללת בחירה נכונה של מילות מפתח, כותרות דפים ומטא תיאורים. גם קישורים פנימיים בין דפים רלוונטיים יסייעו לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש. תנועה איכותית ממנועי חיפוש היא מקור מרכזי ללקוחות פוטנציאלים לאתר המכירות.

 

חלוקה ברורה לשלבי מכירה

כדי להוביל את הלקוח בצורה חלקה לאורך תהליך הרכישה, יש לחלק אותו לשלבים ברורים ועקביים כמו: בחירת המוצר, הזנת פרטים, סיכום הזמנה, ביצוע תשלום, אישור קנייה.

חלוקה לשלבים מובנת מסייעת ללקוח להבין היכן הוא נמצא בתהליך ומה נותר לו לבצע עד להשלמת העסקה. זה גם תורם לתחושת ביטחון ושליטה שלו במהלך הרכישה.

 

עיצוב מותאם למכשירים ניידים

היום מרבית הגלישה באינטרנט נעשית דרך טלפונים חכמים ומחשבי לוח, לכן קריטי שהאתר יתאים עצמו בצורה אופטימלית למסכים קטנים. עיצוב רספונסיבי יאפשר ללקוחות לגלוש בנוחות ולבצע רכישות גם ממכשירים ניידים.

 

קידום מכירות והנחות

כדי לעודד רכישות באתר, חשוב להציע מבצעים, הנחות וקודים קופונים. לדוגמה, ניתן להציע משלוח חינם מעל סכום מינימלי, אחוז הנחה ללקוחות חדשים, הנחות לחגים ומועדים ועוד. טקטיקות שיווק כאלה יגדילו את ההמרה ללקוחות באתר ויעודדו רכישות חוזרות.

 

אפשרויות משלוח והחזרה נוחות

יש להציע ללקוחות מגוון רחב ככל האפשר של אפשרויות משלוח כגון דואר, שליחים, נקודות איסוף וכד’. כמו כן, מדיניות החזרות נוחה וגמישה תורמת לאמון ולשביעות רצון. אפשרויות נוחות הן קריטיות לחוויית לקוח אופטימלית.

איך לבנות אתר מכירות מנצח בוורדפרס

לסיכום, על ידי שילוב נכון של עיצוב מזמין, דגש על ערך ללקוח, תהליך רכישה פשוט וחלוקה ברורה לשלבים, ניתן להקים אתר מכירות מנצח בוורדפרס שיסייע להגדיל את ההכנסות.

לנו ב Webuildit ניסיון של מעל 10 שנים באפיון עיצוב ופיתוח אתרי חנויות אונליין מובילות בישראל במגוון תחומים: החל מאופנה ולבוש ועד טכנולוגיה וריהוט.

רוצים להתייעץ איתנו לגבי החנות הדיגיטלית שלכם? מעוניינים לבנות אתר איקומרס חדש?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם!

10 כללי האצבע לבניית אתר מכירות מנצח!
מחפשים לבנות חנות אונליין שתמכור הרבה יותר?! הכנו לכם 10 טיפים מנצחים לאתר מושך שיהפוך למכונת מכירות משומנת. במאמר נחשוף סודות כמו: כיצד לתכנן חווית משתמש מנצחת? איך ליישם כלי ניתוח חכמים? מהן הטעויות הנפוצות ואיך להימנע מהן? ועוד…
קייס סטאדי – אופנת אופרה
איך הגדלנו את המכירות לחנות האונליין של חברת אופנה לנשים אשר פעלה בעיקר בקרב קהל מבוגר עם החנות הפיזית שלה.
יצירת מודעה אפקטיבית עבור מודעות פייסבוק ואינסטגרם
התחרות היום על תשומת הלב של הגולש מעולם לא הייתה קשה יותר. הגולשים שלנו נתקלים בעשרות, אם לא מאות, פרסומות במהלך היום מה שגורם לתופעה שנקראת “עיוורון באנרים” – התעלמות באופן מודע או בלתי מודע מפרסומות ובאנרים ברשת.
הבנת SEO: היסודות למתחילים
איך להיות מומחה ב-SEO ולהגיע לעמוד הראשון בגוגל? החלטנו לחלוק איתכם את היסודות החשובים ביותר בעולם ה-SEO.
למה רשתות חברתיות חשובות למאמצי ה- SEO שלכם (ולא, זה לא פרמטר דירוג של גוגל)
אם עסקתם כבר ב-SEO או חקרתם וקצת קראתם, סביר להניח שנתקלתם בטענות לפיהן רשתות חברתיות הן גורם דירוג SEO. זה לא נכון, לפחות על פי הצהרות שונות ורבות של דוברי גוגל.
בניית רשימת דוא”ל: טיפים ואסטרטגיות לתחילת העבודה
רשימת דיוור היא אחד הכלים החזקים והיעילים ביותר בשיווק הדיגיטלי. במאמץ די פשוט וחד פעמי תוכלו לייצר לכם רשימה מעולה של לקוחות פוטנציאלים שמהר מאוד יהפכו גם ללקוחות משלמים.
6 טיפים שיהפכו אתכם למומחים בשיווק במיילים
תאמינו או לא דוא”ל הוא עדיין אחד הכלים הטובים ביותר בכל מה שקשור לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שיכול לעזור ולהפוך את העסק שלכם לרווחי עוד יותר. לכן אנחנו נדריך אתכם בשלבים המדויקים של הפעלת קמפיין שיווקי במייל יעיל ורווחי, כולל מה עובד בשוק של היום, כמו גם באסטרטגיות המוכחות שלנו וכן אפילו כמה סודות פנימיים.
מהי קניבליזציה של מילת מפתח? איך לזהות את זה? ואיך לפתור את זה?
ידעתם שמילות מפתח יכולות להיות קניבליות? אוקיי, כנראה לא במובן המילולי אבל אם אתם משתמשים באותן מילות מפתח במספר עמודים באתר שלכם הן יכולות להיות קצת “רעבות” למקום הראשון ולהשפיע על ה- Seo שלכם.
3 טיפים לעסקים מקומיים בגוגל מפות
אם העסק שלכם הוא עסק מקומי, אין מקום טוב יותר להיות ברשת מאשר בגוגל מפות.
איך לקבל עוד ביקורות 5 כוכבים של גוגל עבור העסק שלך
כמה חשובות הביקורות של הלקוחות שלכם? ארבעה מכל חמישה צרכנים הולכים לבחור בעסק שהם רואים שיש לו את הביקורות האלה.